miercuri, 30 iunie 2010

Am implinit 3 saptamani..

Pe 29 iunie am implinit 3 saptamani deja. Fiecare zi e altfel.. dar la fel de frumoasa. Sau mai frumoasa.. :)
Ar trebui sa-i multumim lui Dumnezeu in fiecare zi pentru ce se intampla, pentru felul in care lucrurile s-au aranjat si se aranjeaza pentru noi. Bebe e cuminte, ne lasa sa dormim si chiar daca ne-a dat viata peste cap, ne bucuram mult ca am "primit" asa bebe.
Alaptatul e un moment al nostru, baita o impartim cu tata, scutecele sunt domeniul amandurora.. asa cum ziceam, ne obisnuim si aproape suntem experti :)
Despre alaptat.. inceputul este mai greu asa, dar nu foarte greu. Trebuie sa insisti, sa nu te dai batuta cu una cu doua. Si fara sa-ti dai seama trece.. Din ce am citit pe net, ma asteptam sa fie foarte greu, sa am rani, sa intampin tot felul de probleme.. si n-a fost asa. In continuare sunt binecuvantata. Sarcina usoara, nastere la fel si continuam in acelasi stil. Poate sunt eu mai rezistenta la durere, poate am eu alte idei despre ce inseamna greu.. dar, nu e chiar asa de greu pe cat se spune. Dar, bineinteles ca sunt si exceptii.. si asa cum am mai zis: fiecare femeie e unica, deci diferita.. si clar pot aparea probleme care nu apar la alte femei. Atitudinea pozitiva, increderea in tine iti dau forte nebanuite. Nu are rost sa te impovarezi cu griji sau sa-ti faci ganduri inutile despre posibile probleme. Trebuie tinut minte un singur lucru: eu sunt cea mai buna mamica pentru bebe.. si automat, noi suntem cei mai buni parinti pentru copilul nostru.

Sunt lucruri pe care ai vrea sa le schimbi, insa doar cu vorba e destul de greu. Eu sper ca oricine ma citeste, si cand i-o veni sorocul, sa fie hotarata. Si sa faca planuri dinainte - si planul A si planul B. Si sa se informeze despre tot si toate - asa esti puternica, daca stii tot ce se poate intampla.. si ce decizii poti lua.
Apoi, informeaza-te despre ce probleme pot aparea, pentru ca oricat ai spera sa nu ti se intample tie, trebuie sa stii semnele, ca sa stii ce ti se intampla si astfel sa poti aplica leacul bun. Daca ai ocazia vorbeste cu femei care au trecut recent prin cele 9 luni, nastere, lauzie, nou-nascut etc. Si cu informatiile stranse poti lua decizia cea mai ok pt tine / pt voi.

Ieri a facut Mark cunostinta cu Ayanna.. Ayanna avea chef de vorba, Mark nu prea :)
Ayanna s-a facut mare, n-am mai vazut-o de la botez, deci o luna jumate a trecut deja.. E frumoasa, expresiva, curioasa, zambeste mult, ne spune chestii pe limba ei.. si e pufoasa.
Locul intalnirii a fost P-ta Unirii din Timisoara si mi-am dat seama ca la acest moment nu m-am gandit niciodata.. de oricate ori am fost in zona nu mi-am imaginat ca o sa vina clipa cand o sa fiu acolo cu sotul meu si cu bebelusul nostru sa ne plimbam sau sa ne intalnim cu prietenii. Asta e un moment fain, de tinut minte.
si piata arata asa cum o stiam..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu