vineri, 25 iunie 2010

17 zile

Zilele acestea am putea zice ca nu se intampla nimic iesit din comun pentru noi, pentru ca ne-am obisnuit deja cu bebe. Pentru bebe e diferita fiecare zi. Dar e diferit si pentru noi. Descoperim fete nevazute ale vietii de parinte.
Am citit ca imbratisarile sunt cel mai bun tratament, deci il aplicam ori de cate ori avem ocazia.. si cum sa nu-ti vina sa-l iei in brate, sa-l mangaii si sa nu-l mai lasi niciodata jos? E o parte din noi.. nu mai conteaza cu cine seamana. Seamana cu el si aduce un pic si cu noi :)

Programul este cam acelasi in fiecare zi.. mancam, dormim, ne uitam unii la altii si tot asa. Noaptea dormim bine de la 23-24 pana spre dimineata. Ce bebe cool, nu? :) Seara mancam bine si ajunge 5-6 ore. Chiar alaptez la cerere si daca el nu cere, nu-l trezim. Am incercat sa facem un ritual seara, ca sa ne obisnuim asa - baita, alaptat + stat putin la povesti si apoi somn. Pana acum a functionat.

Cred ca in aceste 17 zile am adunat 2-3 cm fata de cei de la nastere si cred ca am si recuperat la greutate ce am pierdut in maternitate.. Suntem pe drumul cel bun.
La mine sunt 67 kg si astept duminica sa ma masor. Oricum burta a mai scazut, uterul s-a retras, dar nu complet. Burta e moale, dar e normal sa fie asa.. I-a trebuit 9 luni sa creasca, nu se poate retrage in 2 saptamani. Abia dupa 4-6 saptamani uterul e complet retras.. asa se zice. Cusatura arata f bine - o sa fie o mica cicatrice. Insa trebuie avut grija cu efortul - nu trebuie sa ridic nimic, sa ma aplec foarte mult. In interior, restul se poate vindeca putin mai greu decat ce e la suprafata. Exercitii poti sa faci dupa ce primesti acordul medicului. La 4-6 saptamani de la nastere trebuie sa merg la control si atunci vedem ce zice.
Cu alaptatul merge bine.. sanii au mai crescut - nu foarte tare, acum se vad mai tare vergeturile - cam greu sa le previi :( Dar nu ma deranjeaza asa de tare - oricum nu prea am facut eu topless, ca stiu ca nu e sanatos sa stai la soare :) Deci n-o sa sufar prea tare.

La categoria chestii utile trecem balansoarul Hauck. L-am primit cadou si e practic mai ales in timpul zilei, cand bebele e treaz si vrea sa stam impreuna. In patut daca-l tinem inseamna sa stam aplecati asupra lui si pot aparea dureri de spate si nu-i placut deloc. In balansoar il tinem langa noi, sta intins sau putin inclinat.. dupa felul in care reactioneaza credem ca ii place.. :) Si-l luam cu noi peste tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu