miercuri, 9 iunie 2010

El e Mark..

Ieri s-a incheiat o aventura si am inceput alta. Prima aventura a decurs lin, fara surprize, hai poate doar una la final.. dar deja o putem considera o noua aventura.. :) Dar in 3 aventura e faina.

Bebelusul e bine, are ochisori ca Rudi - la forma ma refer, culoarea o vedem mai incolo, are degete lungi si unghii frumoase, asa cum imi plac mie. Are buza de sus destul de plina - seamana tot pe Rudi aici, barbia micuta. E asa de dragut, si fin si moale.. Piciorusele nu i le-am vazut, dar i-am numarat degetelele prin pantaloni.. se gadila.. scanceste incetisor, nu e el sufletul petrecerii in salonul de bebelusi.

Ne rugam sa fie bine, sa fie sanatos, sa manance bine.. si sa plecam in aventura.. Daca pana acuma imi faceam griji ca "oare cum ma descurc", azi tinandu-l in brate de cateva ori.. au inceput sa dispara grijile alea. Si stiu ca o sa ne intelegem foarte bine.

2 comentarii:

  1. E o dulceata de bebe! Sa aiba parte de tot ce e mai bun

    RăspundețiȘtergere
  2. Este un copil frumos! Sa va bucurati de el si el de voi si va doresc multa sanatate !!!

    RăspundețiȘtergere