duminică, 20 iunie 2010

12 zile de sentimente noi..

Ne-am intrat intr-un ritm. Ritmul si ordinea sunt bune. Si inca e fain. Greu este intr-o masura mai mica sau mai mare - depinde de fiecare, atunci cand bebe plange si incerci tot ce stii si tot nu reusesti sa-l linistesti. Dar, pana la urma se rezolva.
E important sa-ti pastrezi calmul si sa ai incredere in instinct si sa nu pleci urechea la sfaturile pe care inevitabil le primesti.. cand nasti se naste si instinctul de mama si trebuie sa crezi in el! Chiar esti cea mai buna mama pe care o poate avea bebele tau - asta incerc sa-mi zic in fiecare minut! Conteaza foarte tare sa fie si tatal bebelusului alaturi de tine, pe orice plan.. Sarcinile se impart, chiar daca mare parte din ele iti revin tie. Tata trebuie sa se implice si orice "nimic" e foarte important. Si asta trebuie spus cu voce tare sau in scris.. doar sa ajunga la urechile sau ochii lui :)

Privind acum in urma, sarcina a fost floare la ureche. Am mai zis ca am fost una dintre norocoase, pentru ca am avut o sarcina faina si usoara, fara greturi, varsaturi, pofte, arsuri nasoale si picioare umflate. Sau am uitat deja? :D
Am mers din aproape in aproape cu fiecare etapa - confirmare sarcina, analize, ecografie, analize, prima miscare a lui bebe, ecografie, analize, ecografie, analize.. si a sosit bebe! Si as putea adauga somn / odihna cand se cere!
La capitolul vergeturi.. am descoperit ieri 2 mici langa buric.. nu stiu cand au aparut :) Si mai multe pe sani, care au aparut dupa nastere, dar asta e, nu e un capat de tara.
Si toate durerile.. parca nici n-au fost! Chiar se anuleaza tot cand vezi bebelusul. Bine, nici nu am avut eu durerile alea maxime, am ajuns doar pe la jumatatea intensitatii si era nasol. Dar eram in stare sa merg pana la capat daca nu aparea ''neprevazutu".. Acum nu mai conteaza partea aia, conteaza ca m-am recuperat rapid si bine, ca sunt in stare sa am grija de bebe si el e sanatos.
As fura niste minute de somn, recunosc :) Insa uit si de oboseala cand il vad asa mic, asa dragut, asa frumos, asa dulce cand zambeste-n somn.. Chiar uiti de toate.

Si cateodata imi pare rau ca nu reusesc sa-l vad in fiecare minut (mai fac si eu un dus, mai mananc sau mai dorm) pentru ca, asa cum se zice, "creste vazand cu ochii".
E clar ca se declanseaza un sentiment nou atunci cand il vezi pentru prima data.. Si nu a fost asa cum mi-am imaginat. Pentru ca n-aveam cum sa-mi imaginez. Ma gandeam c-o sa-l iubesc, doar e copilul meu, ca o sa am grija de el.. Dar, nu se poate compara cu nimic.
"Doar o mama stie ce inseamna dragostea de mama." Nu pot descrie, dar e o adunatura de iubire, de rabdare, de grija, de implicare, de interes si altele pe care nu le cunosc.
Ma bucur ca am blogul, sa pot scrie aici tot ce simt acum.. pentru ca peste cateva minute ma vor incerca alte sentimente, si-o sa uit de astea sau o sa le transform in altceva.

Un comentariu:

  1. Se face din ce in ce mai frumos :) Ce sentimente divine :) Ma bucur din suflet pentru voi...

    RăspundețiȘtergere