marți, 8 iunie 2010

08.06.2010

S-a gandit el ca daca tot vine numele lui de la Marte.. sa vina marti:)
Am contractii de la 12 noaptea.. atunci au inceput alea dureroase, restu.. erau asa sa fie.. Si ma gandeam oare nu adorm si ma trezesc cand am contractii prea dese? Eh, nicio grija.. te trezesti la fiecare.. sunt niste dureri ca durerile menstruale.. eu nu prea am avut dureri mari-mari inainte.. deci, inca nu stiu limita mea.. Sunt niste dureri de spate care vin spre burta, burta se contracta.. te tine toata treaba peste 30 de secunde la inceput.. si cu cat inaintezi in travaliu, contractiile apar mai des, tin si 90 de secunde.. si trebuie sa incerci sa fii tare, sa nu te concentrezi pe durere.. si sa nu uiti sa respiri :) Vor veni tot mai des si asta te epuizeaza..
Cred ca mergem la spital.. sa ma vada medicu..
Anuntam cum decurg lucrurile..

Un comentariu:

  1. Si uite cum Joey devine Mark. Sper sa ai o nastere usoara, bebe Mark sa fie cumintel si linistit, parinti iubitori are si are cativa zeci de cititori care va ureaza tot binele de pe lume!

    RăspundețiȘtergere