duminică, 16 mai 2010

A mai ramas putin..

Adica, 29 de zile pana la intalnire.. Daca ne luam dupa ce zic unele mamici, ar trebui sa asteptam mai mult.. baietii se nasc mai tarziu decat DPN. Oare e asa? Oare de ce?
Intre timp la masuratori au aparut niste cm in plus.. Am ajuns la 108cm circumferinta burtii.. tot 97 la piept.. si vreo 75 kg..
Si picioare umflate rau.. asa n-am mai fost.. si e ciudat sa-mi vad asa picioarele.. Banuiesc ca sunt asa din cauza drumului.. ca am stat destul de mult in masina.. desi ne-am oprit si ne-am miscat de mai multe ori.. si zilele astea am cam stat in picioare, fara prea multe momente de ragaz.. si am baut si ceva suc carbogazos.. Ma linistesc, promit!
Remedii? Nu prea sunt. Odihna la orizontala cu picioarele intinse (sau chiar ridicate putin mai sus decat restul corpului), lichide.. Faza cu mancatul sarat nu prea se aplica, pentru ca nu-mi plac chestiile sarate acum... Si-apoi, teoretic, daca mananci ceva sarat, se cere sa bei multa apa, ceea ce inseamna ca iti pui rinichii la treaba, deci elimini si sarea cu lichidele. Am incercat si o pozitie noua.. pe langa gimnastica Burger.. am citit undeva sa stau in pozitia "4 labe" ca uterul sa nu preseze vreun vas de sange care merge catre picioare. Am facut si masaj la talpi, adica Rudi mi-a facut.. si vizite mai dese la toaleta, deci rinichii mei functioneaza. Am facut si baie cu apa rece la picioare si cam atat. Nu vreau sa aplic acum tot felul de tratamente babesti.. Voi astepta. Deocamdata se dezumfla pana dimineata, insa nu complet si repede, asa cum as vrea eu.. Insa, avand in vedere ca nu am mai avut probleme pana acuma, desi majoritatea femeilor le experimenteaza incepand cu saptamanile 24-25 de sarcina.. pot spune ca sunt un caz fericit, nu? :)

Bebe Joey e bine, se misca.. se pune in pozitii nu tocmai placute pentru mine, dar cu o mica atingere se duce de-acolo.. E ascultator. De fapt, si-a perfectionat organele de simt.. si are reflexe tot mai dese. Parca nicio miscare nu seamana nu cealalta.
De-acum a adunat si grasime pe tot corpul, ca sa-i fie caldut cand se naste si sa se adapteze mai usor la mediul de afara.

Ieri a avut loc si botezul Ayannei.. ocazie cu care am tinut-o mult in brate, am atins-o mai mult decat pana acum, i-am scos si pus hainute.. si am studiat totul la ea. Si, a fost un moment in care mi-am dorit foarte tare sa-l tin si pe Joey in brate. Pana acuma am stiut ca e bine sa fie acolo inauntru, stiu si acum ca trebuie sa mai astepte vreo luna, dar m-a apucat si chestia asta.. vreau sa-i vad mutrisoara. Ma axez pe intalnirea cu el, nu pe ce dureri ma asteapta ca sa fie posibil acest moment..
Botezul a fost frumos, emotionant.. bebe foarte cuminte.. a dormit tot timpul.. dupa botezul efectiv a scancit putin (mai mult din cauza stangaciei mele in a o imbraca) si-apoi iar a fost cuminte si pregatita sa vada ce se mai intampla.. O sa revin cu poze si detalii..

Urmeaza vizita la medic si analize probabil.. si aflam ce mai este de facut. Si incet-incet sa-mi fac micul bagaj de spital..

3 comentarii:

  1. Mai e un pic... profită din plin de zilele astea să vorbeşti cu el, să te odihneşti şi să te simţi răsfăţată. De asta te-am şi lăsat să o îmbraci aproape complet pe Ayanna- să vezi ce atotputernic pare un adult comparativ cu un bebelaş şi totuşi cât de mare e puterea de dominare a bebelaşului asupra adultului. E un raport de forţă oarecum ciudat. Te-ai descurcat grozav aşa că nu trebuie să-ţi faci griji din punctul ăsta de vedere. Bebeii par fragili dar nu sunt chiar aşa, ne dau indicii precise despre cum trebuie să-i manevrăm. :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Inc-un pic pic pic... mai e putin si bebe Joey/Mark va fi in bratele tale. O sa fii o mama minunata >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Rebe: O sa invat, asa cum ai invatat si tu..
    Andreea: e clar ca o sa fiu tot mai buna in "meseria" asta cu fiecare zi :)

    RăspundețiȘtergere