marți, 11 mai 2010

Ce mai face Joey?

Mi-am recitit cateva posturi recente si mi-am dat seama ca am uitat sa scriu ce face bebe Joey conform teoriei.. Ar trebui sa aiba vreo 2400 g si 45 cm.. Toate site-urile ne linistesc si ne zic ca daca bebele s-ar naste acum, ar avea 99% sanse de supravietuire, pentru ca este complet dezvoltat, ar fi insa putin mai greu sa se adapteze.. dar n-ar avea probleme majore de sanatate. Acum el strange doar grasime sub piele, ca sa se adapteze mai usor la mediul de afara..
Reactioneaza la lumina, la sunet.. la vocile noastre si sughite destul de des.
Incepe sa i se desprinda stratul protector de pe piele - vernixul.. La unii copii se mai pot vedea urme la nastere, la nivelul axilelor, in spatele urechilor si in regiunea inghinala.

Zilele astea sau saptamana viitoare trebuie neaparat sa fac niste analize pentru a depista streptococul de grupa B. O bacterie urata care se poate transmite la bebe in momentul nasterii si care poate cauza o infectie la fel de grava ca meningita..
Voi afla cu ocazia asta daca mai trebuie sa fac analize de sange si ecografii. Cum am mai scris, majoritatea medicilor recomanda minim 4 ecografii intr-o sarcina normala.. Si eu am avut sarcina normala.. Si sper sa am si nastere normala.. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu