joi, 20 mai 2010

25 de zile au mai ramas

25 de zile oare vor fi pana ne intalnim? Ce zici Joey? Respecti data intalnirii, vei intarzia sau apari mai repede? :)
Incep sa pregatesc bagajul, mai bine acum.. ca sa nu apuce dupa aceea vreo grija ca poate nu am pus tot sau am pus prea multe.. Asistenta de la spital mi-a zis ca mai bine sa am chestii in plus sa le duc inapoi acasa, decat sa nu am ceva poate ce as fi avut nevoie. Mi-a zis sa ma uit pe net.. nu ma asteptam la raspunsul asta, sincer.. :) Deci, incep sa adun si sa impachetez. Revazand lista parca nu mai pare asa lunga si nefolositoare. Unele chestii trebuie cumparate atunci, in functie de ce recomanda medicul.. Sper sa le mai tin minte, ca sa le trec aici, sa fie de ajutor si altor viitoare mamici.

Pana atunci incerc sa mananc bine, sanatos.. sa ma abtin de la niste bomboane care-mi placeau tare si care am aflat ca sunt niste bombe pline de E-uri :( (Francia drazsé).
Am fost la control, bebe e bine, are vreo 2450 g si masuratori aproape de cele ideale. Masuratoarea de la femur a iesit mai mica - 6,84 cm - dar e in masuratorile admise.. si incerc sa nu ma ingrijorez aiurea. Marti mergem la alt control sa vedem daca a mai crescut sau ce zice aparatul de data asta. Am devorat internetul si forumurile, sa vad daca a mai trecut cineva prin asa ceva.. si bineinteles ca da.
Un site foarte util pentru masuratori biometrice am gasit aici.
Foarte rar intalnesti un medic care sa iti descrie toate prescurtarile alea de pe ecografii.. Dar asa am aflat ca HC este circumferinta craniana, FL lungimea femurului, AFI indicele lichidului amniotic si tot asa. Pentru multi viitori parinti e de ajuns ca spune medicul ca valorile sunt normale pentru stadiul respectiv al sarcinii.. Si sincer, asa e. Cu ce ma ajuta pe mine sa stiu ca bebe are HC 309 daca nu stiu si ce valoare este buna?

Bebele se misca in continuare, are parca mai multa precizie. Se intinde pentru ca nu prea are loc, dar per ansamblu nu e asa dureros cum ma asteptam. Am tot crezut ca o data cu inaintarea in sarcina, o sa fie tot mai puternic si o sa dea mai tare, dar nu e asa..
Nu mai visez nimic legat de nastere, poate pentru ca nu reusesc sa dorm asa ca pe vremuri.. sau pentru ca nu-mi mai fac griji legate de nastere.




Un comentariu:

  1. Ma bucur sa citesc ca nu iti faci griji, pentru ca grijile nu fac decat sa te blocheze... eu am plecat foarte relaxata la operatie si mi-a fost usor si la reanimare, chiar ma ingrijoram ca ma durea prea putin :) sa nu uiti sa repeti "respiratii" ;)

    RăspundețiȘtergere