duminică, 23 mai 2010

22.. de zile

22 de zile.. parca acum cateva zile scriam ca sunt in saptamana 22.. Si acum au mai ramas vreo 3 saptamani..
Masuratorile s-au modificat, desi nu ma asteptam.. Am 109-110 cm pe burta, parca s-a mai coborat putin.. merg si mai des la baie.. Kg? am uitat sa ma cantaresc azi dimineata si-acum dupa vreun litru de apa, lapte si suc.. si masa de dimineata si gustarea dintre mese.. mi-e frica sa ma urc pe cantar.. Astept pana maine :)
Bagajul nu prea e facut.. eu nu am camasi de noapte, am doar pijamale cu Snoopy.. si nu ma ajuta si nici nu vreau sa le stric.. Saptamana asta trebuie sa fac neaparat bagajul, ca sa nu ma ia prin surprindere Joey.. vrem sa-l asteptam pregatiti, insa nu pregatim chiar tot, pentru ca din experienta noastra "socoteala de acasa nu se potriveste cu aia din targ".. si suntem experti in improvizat.
Am inceput sa facem "cuibul". Am aranjat camera noastra de la Arad, trebuie sa montam patutul, dar asteptam suruburile :) De marti ma pun sa spal hainutele pentru primele zile, lenjeria de patut.. apoi sa le calc.. sa fie totul pregatit. De cumparat mai tre sa iau ceva crema pentru mine si lenjerie.. In rest, sper ca avem de toate.
Vreau sa-mi faca si mie cineva unghiile de la picioare, ca e foarte greu sa-mi leg sireturile, dar sa-mi tai unghiile? Deci, inca ceva de facut pana nasc..

Am mai zis oare ca incep emotiile? Adica le am de ceva timp, dar nu le-am lasat sa iasa la suprafata. Nu vreau sa le las sa ma copleseasca, eu sunt stapana lor. Trebuie sa-mi fac o lista de incurajare sa o citesc in clipele alea. Sau i-o dau lui Rudi sa mi-o citeasca.. sau cine o fi pe-acolo si o fi in stare sa citeasca :)
Nu exclud epidurala, dar o voi amana pana se poate.. Incerc sa-mi imaginez durerea.. din ce am citit, nu cred ca am cum.. E diferita de tot ce am avut pana acum.. si, sper sa iau cea mai buna decizie, alaturi de medic..

Deocamdata ma confrunt iar cu picioare umflate, si maini.. si parca si la fata sunt mai "fluffy". Arsuri nu mai avem - ciocolata, oricat de putina ai manca, da arsuri.. asta e concluzia mea. Asa s-a intamplat in cazul meu. Sau poate m-a ajutat ca am baut mai mult lapte decat de obicei.
Poate si restul meniului. E bine sa fii rasfatat, sa mananci diversificat, sa ai grija la sare si condimente..
Bebe e de acord. Se misca cu toata burta.. Stiu ca nu mai are loc, dar sper sa mai aiba rabdare..
Urmeaza marti o alta ecografie si sper sa primim doar vesti bune..
Revenim..

Un comentariu:

  1. Sa faceti cat mai multe poze si poate vreun filmulet cu manute si picioruse care se vad iesind prin burtica... cu atatea griji poate va scapa din vedere, iar peste ani si ani va vor prinde bine :) Eu ma rog ca nasterea sa va ramana o amintire frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere