duminică, 1 august 2010

Aproape 2 luni

Am intrat in alta epoca - tine capul tot mai bine, pentru noi e asa mare realizare.. la fel cum o sa fie si cu statul in fundulet, mersul in 4 labe, primii pasi, primele cuvinte :) Rade tot mai mult, ne zambeste.. si e atent la zgomotele din jurul lui.
Dupa saptamana ce-a trecut as putea zice ca a inceput sa fie mai greu. Hmm, dar nu e greul ala.. Cred ca am obosit noi :) Bebe e mai mare de-acum, incepe sa fie curios si atent la ce se intampla in jur.. vrea atentie, vrea sa-i acordam mai mult timp.. Si noi de oboseala nu ne dam seama ca el cere asa putin.. Doarme noaptea, doarme destul pentru un bebe de varsta lui, insa eu nu reusesc sa dorm de fiecare data cand doarme si el pentru ca as vrea sa fac chestii pe care le aman de multa vreme..
Am inceput cateva posturi, dar nu am apucat sa le mai public, pentru ca bebe avea nevoie de mine. Nu e mare plangacios.. maraie cand il doare burtica, rar plange tare, asa cum ma gandeam ca plang bebelusii.. Eh, este timp pentru toate. Pentru ca nu-l lasam sa ajunga la lacrimi si la plans tare. Invatam pozitii noi in care sa-l tinem, sa-i alinam durerile.. cred ca-l doare, pentru ca altfel n-ar plange. Am descoperit de mult care e plansul de foame si plansul de durere de burtica, pentru ca plans de scutec plin nu avem :) Dar, e asa dragalas cand zambeste.. zambeste cu toata fata, cu gura, cu ochii..
Avem o problema insa dupa baita.. Facem baie, toate bune si frumoase - ii place in continuare, insa dupa ce l-am scos din apa (la fel ca de fiecare data) plange si nu stim de ce. Foame nu ar trebui sa ii fie pentru ca mananca inainte de baie cu vreo 30-40 min, curat este.. si-atunci ce mai ramane? Ne-am gandit ca poate se sperie de ceva, dar oare de ce? Ramane mister de dezlegat.

Am pregatit aproape tot pentru botez, adica am gasit locul, am primit o lista cu meniul pe care mergem maine sa-l mai dezbatem.. Am comandat tortul, am rezervat fotograful si am pregatit niste decoratiuni.. Mai lucram la "amintiri" pentru oaspetii nostri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu