marți, 31 august 2010

12 saptamani

Azi, la 16.50 am împlinit 12 săptămâni.
Ne-am descoperit în săptămânile astea şi continuăm să ne descoperim. În fiecare zi.
De ceva timp bebe şi-a descoperit limba.. ne-o arată şi nouă :) Şi-a descoperit mânuţele, începe să le bage în guriţă. Facem baloane şi balonaşe.. am început să purtăm baveţică (să nu udăm hainele).. nu ne mai încap decât vreo 3-4 căciuliţe - trebuie să mergem iar la shopping :)
E foarte dragutz, face mutriţe noi în fiecare zi, gângureşte.. s-a auzit un "acu" şi multe alte sunete. Când ceva îi trezeşte interesul, are el grijă să ne arate şi nouă asta.
Am descoperit de unde vine expresia "îţi vine să-l mănânci" :)
Dimineaţa pe la 8-9 băiatul nostru ne dă trezirea şi nouă, pentru că el sigur e trezit de ceva timp pentru că mai mereu îl găsim de-a curmezişul patului. Urmează câteva runde de zâmbet cu gura până la urechi sau râs fără sunet :)
Până ne dă nouă trezirea se uită la jucăria asta şi întinde mânuţele către ea mai nou, scoate sunete şi când se plictiseşte ne dă trezirea. Când schimbăm scutecul ridică fundul sus, dă din picioare de parcă ar vrea să plecăm undeva. Îi place şi jucăria de pe leagăn.. avem reprize din astea în fiecare zi.
Astăzi l-am ţinut în funduleţ sprijinit pe genunchi şi a încercat să stea drept, fără sprijin pe genunchi mei.. Capul deja îl ţine bine.. Reacţionează la toate sunetele din jurul lui, face ochii mari de fiecare dată :) Zâmbeşte la toată lumea care-i zâmbeşte.. La băiţă a descoperit el ceva mişcare cu picioarele în apă şi deja începem să udăm puţin zona :)
Cu fiecare zi care trece ne place tot mai tare, îl iubim tot mai mult şi ne bucurăm că e sănătos, că e bine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu