joi, 19 august 2010

Garderoba bebeluşului

Bebe creşte văzând cu ochii. În ultima vreme, purtăm o hăinuţă, merge la spălat.. şi data viitoare nu ne mai este bună. Mă tot întreb dacă toţi bebeluşii păţesc la fel. Conform unei cărţi, bebe ar trebui să aibă în jur de 5 kg şi aproximativ 56-57 cm. Însă, bebe are în jur de 5 kg şi 61-62 cm.. şi am trecut la hăinuţele următoare.. mărimea 62, care ne sunt numai bune acum. Dacă va creşte în ritmul asta, mereu tre să fim pe fază să avem hăinuţe potrivite pentru cm lui, nu pentru vârsta lui.
Pentru început am avut 8 body cu mânecă scurtă mărimea 50 sau 56 şi 2 cu mânecă lungă care nu ne mai sunt bune de vreo 2-3 săptămâni, vreo 3 pantaloni pe care îi purtăm doar noaptea, când ne dezvlim. Am mai avut 4 salopete mărimea 56, sunt şi ele puse deoparte. Acum avem vreo 6 salopete foarte practice cu capse pe picior. Să vedem cât le folosim. Am mai văzut pe okazii.ro anunţuri cu hăinuţe de bebe de vânzare care ziceau că sunt purtate o dată şi nu credeam că se poate aşa ceva. Eh, se poate, pentru că bebeluşii cresc uneori foarte repede :)
Sfatul meu pentru cine aşteaptă bebe este să nu cumpere foarte multe hăinuţe, ci strictul necesar. Bebele aşa mic nu trebuie schimbat de 10 ori pe zi, doar dacă vomită.. dar sper să nu fie cazul. Dacă stai prost cu timpul, adică nu e nimeni să te ajute, atunci poţi suplimenta numărul lor cu 1-2 bucăţi, pentru că sunt şanse să nu reuşeşti să speli şi calci totul în timp util.
Pentru primele 4-6 săptămâni e bine să ai totul la îndemână, pentru că nu prea îţi vine să ieşi la cumpărături şi nu te poţi bază pe hăinuţe de la rude şi prieteni, pentru că toţi vor cumpăra hăinuţe mai mari, de teamă să nu ia prea mici. O să te trezeşti cu hăinuţe bune pentru bebe când o să aibă 4-6 luni. Dar, sunt binevenite toate, mai ales că au fost alese cu drag.
Cu ocazia bebeluşului nostru am învăţat un pic mai mult cum e cu hainele. La pantofi nu prea ştiu :) încăăăă!
Şi am învăţat că trebuie să fiu atentă ce haine luăm pentru bebe, al meu sau al altora.. şi mă refer aici la anotimp. Te plimbi prin magazine, inevitabil ajungi şi la raionul pentru copii şi sigur vezi ceva drăguţ şi nu te poţi abţine să nu-l cumperi. De obicei cumperi haine pentru o perioadă următoare, adică dacă bebe are acum 3 luni, cauţi ceva mai mare, că să fii sigur că o să poarte acea hăinuţă. Dar, trebuie să te gândeşti la sezonul care urmează.. să nu iei un maieu dacă vine toamna sau ceva gros dacă vine vara. Nu mi-a ieşit mereu sau n-am mai ajuns să dăruiesc hăinuţă respectivă în timp util şi am rămas cu hăinuţe pe care le voi dărui altcuiva, când se apropie anotimpul potrivit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu