miercuri, 8 septembrie 2010

Am implinit 3 luni!

La multe luni bebeeee!
Am observat că nu prea îi zicem Mark, doar când vorbim cu lumea despre el. În restul timpului este "bebe" "baba" (bebe în ungureşte, care se pronunţă aproximativ "bobo"), pişpi (de la pişpirel), ştrumf şi balonel (că face o grămadă în ultima vreme) sau cine ştie cum ne mai vine pe moment. Şi Joey!
Bilanţul acestor 3 luni nu are rost să-l mai fac pentru că am scris despre tot ce ni s-a întâmplat. Contează că am ajuns acum să ştim mai multe unii despre alţii.. bine, noi mai multe despre el :)
De cele mai multe ori am impresia că ne-am făcut un program de papa şi de somn.. şi după ce zic asta sigur se trezeşte şi-mi dă peste cap "programul". Ne adaptăm la cerinţe, mâncăm când ne e foame şi dormim când ne e somn.
Când îl punem pe burtică îşi ridică puţin capul, dar încă mai avem de întărit muşchi. Mai bine ţine fundul sus :))
Am observat că atunci când îl tragem de mânuţe pentru a-l ridica în fund, se ţine tare şi nu mai scapă capul pe spate sau în faţă.. şi chiar vrea şi el să participe la ridicare. Încă nu-l ţinem în funduleţ pentru că nu e bine pentru şold.. încă nu poate ţine greutatea lui.
De vreo 2-3 săptămâni am început să pedalăm şi noi ca toţi bebeluşii de 3 luni.. şi se vede că îi face mare bucurie. Îşi ridică mâinile sus (în special dreapta şi are poziţia ca Superman când zboară :)), îşi mănâncă degetele sau chiar toată mâna, dacă ar încăpea în gură :)
Începe să bage şi alte chestii în guriţă - şerveţel, păturica sau vreo jucărie. Încă nu coordonează bine ochii cu mâinile, dar nu mai e mult. De vreo 2 zile am observat că şi-a descoperit şi picioarele.. Nu ştie el ce e acolo, dar le ridică sus şi se uită la ele.. Cineva a mişcat ceva acolo şi nu ştie că e el :)
Nu mai zic că zâmbeşte muuult la toată lumea şi începe să scoată sunete noi, gângureşte şi începe să iasă la suprafaţă dorinţa de atenţie. Un filmuleţ cu bebe de acum 3 zile..
Pe planul celelalt.. are vreo 63 cm şi puţin peste 6 kg. Urmează o vizită la medic să ne confirme că şi celelalte măsurători sunt ok.

2 comentarii:

  1. Sa nu-l deochi cat e de frumos :) Sa dea Dumnezeu sa fie sanatos, cuminte si sa invete si ungureste :))

    Eu am avut o bona unguroaica cand eram mica si vorbea cu mine in ungureste si intelegeam ce imi spune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este de-a dreptul un scump:)O sa dea gata fetele, cand o sa fie mai marisor.

    Sa fie sanatos, sa aiba parte numai de oameni buni si de noroc...

    RăspundețiȘtergere