luni, 5 iulie 2010

Aproape 4 saptamani

E ciudat sa ai 4 saptamani.. nu o luna. Maine sarbatorim 4 saptamani si peste cateva zile sarbatorim prima luna :)
Chiar nu as sti sa raspund daca m-ar intreba cineva cand au trecut aceste 4 saptamani. Of repede trece timpul asta. Lumea ne spune sa ne bucuram de clipele astea.. si ne bucuram, dar intr-0 mica sau mare masura, ne dorim sa vina si clipa cand o sa mearga, cand o sa vorbeasca, sa nu-l mai doara burtica. Dupa burtica vine perioada cu dintii si apoi cine mai stie?
M-am hotarat, nu vreau sa treaca asa repede timpul.. Imi plac aceste clipe, inca e micut, il pot tine in brate, imi place cum se ghemuie la mine sau la tati in brate, imi place ca inca sta pe masa de infasat.. :) Imi place fatza lui cand mananca, e asa satisfacut.. si nu stiu cum se intampla sa zambeasca dupa fiecare masa. Zambetele din somn nu i le vedem mereu, dar astea da. Apoi imi plac ochii lui mari si curiosi sau mutritele pe care le face.. mai ales cele de genu' "n-am facut eu / n-am fost eu" - gurita mica, stransa ca atunci cand fluieri si cu ochii pe tavan :)
Ne place cand ii facem baita.. de cele mai multe ori e asa cuminte si linistit ca ar sta ore intregi in cadita. Ne-am tot intrebat oare de ce depinde felul in care decurge baita? Facem noi ceva gresit sau diferit? Si nu prea am gasit raspunsul.. Apa are mereu 37 de grade, Rudi il tine bine, nu facem miscari bruste, eu il sapunesc bine peste tot - de sus in jos.. si nu ne intindem prea mult.. Insa cateodata plange de nu stii ce sa-i mai faci..
Cel mai greu imi e sa-l vedem asa mic si neajutorat, mai ales cand il doare burtica.. incercam sa-i imbunatatim starea prin masaj pe burtica, prin ridicarea picioarelor la burtica, dormit pe burtica, leganat in brate cu burta lui pe burta mea, perinutza cu samburi de cirese si in cele din urma faimoasele picaturi pentru colici - Bonnisan, Sab Simplex sau Gripe Water (apa pentru colici).. Pana la urma trece, dar atunci pe moment e greu.

Am rezolvat si cu actele - sunt in concediu din somaj.. Urmeaza sa strang acte pentru dosarul pentru indemnizatia de crestere a copilului.. alta distractie.
Ne pregatim incet-incet si de botez - il vom tine pe 8 august 2010 in Arad. Cautam si un local unde sa sarbatorim si sa ne racorim dupa.. Si cand am gasit facem anuntul oficial si trimitem si invitatiile..

2 comentarii:

  1. te asteptam cu drag, pe Deapre Copii, la "primele 365 de zile din viata unei comori", printre mamicile cu floricele de liliac de mai-iunie 2010!

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multe luni va doresc :) si multi ani pe mai incolo

    Se pare ca Dumnezeu ne-a dat si noua un mic sufletel in dar. Ne bucuram foarte mult si abia asteptam sa-l vedem. Simt si eu acum prin ce ai trecut tu in cele 9 luni. Probabil ca odata cu trecerea timpului o sa recitesc ce-ai scris tu pe blog sa stiu prin ce etape o sa trec.

    Multumesc inca o data pentru toate sfaturile bune pe care le-ai dat actualelor viitoare mamici :)

    Multa sanatate va doresc
    Cu mult drag,
    Maria

    RăspundețiȘtergere