miercuri, 21 iulie 2010

1 luna si 2 saptamani

Tot ce s-a intamplat in acest timp nu am putut sa-mi imaginez. M-am gandit cum o sa fie, am crezut ca o sa stiu, dar nu prea ai cum.. pana nu ti se intampla. Chiar e cel mai frumos lucru care ti se poate intampla in viata asta. Si oricat ar fi de greu, pentru ca uneori poate fi greu, peste un minut ai uitat si ramane doar zambetul, felul in care se uita la tine, cum face mutrisoarele de bebelus, manuta lui care strange tare degetul tau.
Pentru noi e greu cand plange, pentru ca ne simtim neputinciosi.. cu toata medicina asta moderna sunt momente cand ti se pare ca nimic nu functioneaza. Dupa o vreme, cand nu mai functioneaza nici tinutul in brate, la caldura - dupa 5 saptamani in cazul nostru - iti pui speranta in picaturile pentru colici. Si speri. Si speranta dureaza cateva minute, apoi reincepe plansul. Ne-am gandit ca poate nu facem noi ceva bine, am recitit prospecte, am citit alte pareri pe net.. si concluzia e ca marea majoritate a bebelusilor au colici si ca vin si pleaca dupa bunul plac. Pentru ca Sab Simplex, Bonnisan, Gripe Water functioneaza pentru o perioada scurta de timp am vrut sa incercam si altceva. Ajuta doar perinuta cu samburi de cirese pe care o incalzim la micro si pe care o punem pe burtica si infasatul. Si am aflat de un sirop naturist preparat intr-o farmacie din judetul Arad, la Zerind. Dupa 2 zile de plans mai mult decat de obicei am hotarat sa merem la Zerind. Am gasit locatia, e chiar pe drumul care duce de la Arad la Oradea, la intrare in sat pe dreapta. Rudi zice ca arata ca-n alta epoca inauntru - mobilier vechi, sticlute multe si frumos etichetate si un domn amabil, farmacist de cand se stie.. si care chiar la momentul sosirii noastre terminase de preparat potiunea magica. Am cumparat siropul dumnealui si inapoi spre Arad.. nerabdatori sa administram siropelul.
A functionat si nu prea. Ii mai dam o sansa zilele astea.. sa vedem cum ii place lui bebe :) Sa se acomodeze cu el..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu