vineri, 3 decembrie 2010

Premiere..

Oare cu care să încep?
Bebe are 5 luni, 3 săptămâni şi 4 zile si azi am observat că un dinte îşi face loc în gingie, ca să iasă la suprafaţă.. Incisivul central stâng se vede puţin şi se simte când pui degetul. Speram să mai amânăm momentul, ca să aibă dinţi puternici.. dar las că avem noi grijă de ei.. îi spălam, îi periem să fie frumoşi şi sănătoşi.
Când să mă mai interesez de jucării de ros, de geluri calmante? Că dinţii lui au hotărât că trebuie să iasă. A ros chestii, dar parcă nu mai mult ca de obicei.. Şi nici n-a salivat mai mult ca până acum. Acum, că am observat dintele, parcă duce mereu mână la guriţă :) Febră n-a avut, mârâit n-a fost.. şi nici gingii roşii, că m-am uitat la el în fiecare zi.. Sper să fie la fel şi cu restul.
Starea lui nu pare schimbată.. E mai tot timpul zâmbăreţ şi vorbăreţ. S-a manifestat şi azi, când am ieşit cu toţii în oraş la masa de prânz.. adică la cantina la care mănâncă Rudi când nu are pachet de acasă :) Un loc fain, o grămadă de feluri de mâncare, nu ştii pe care să le alegi.. şi destul de ieftin pentru zona în care e.. Nu se compară cu multe cantine din Bucureşti.
Tot azi am fost şi prima dată cu metroul în Budapesta.. La fel.. nu se compară cu Bucureştiul, dar de data asta.. 1-0 pentru Bucureşti, pentru că acolo metroul este mai modern, mai frumos, mai silenţios.. mai multe scări rulante, că să coborî sau să urci.. Budapesta are tot sistemul diferit.. Cumperi bilet, de secţiune (3 staţii) sau un drum.. Compostezi şi coborî.. nicio barieră. Dar te verifică la coborîre. Metroul circulă la 2-3 minute. Staţiile sunt destul de scurte. Şi surpriza a fost că am putut ajunge la Duna Plaza mall direct de la metrou fără să mai ies la suprafaţă :) Chestia asta se întâmplă în multe locaţii - la piaţa Lehel, la mall West End.. şi cred că mai sunt şi altele.

Şi tot azi, bebe a stat în cărucior în funduleţ.. toată plimbarea prin magazin. De obicei stătea sprijinit şi de cele mai multe ori adormea imediat ce dădeam de caldură. Dar azi s-a prins cu mânuţele de marginea căruciorului şi s-a ţinut bine, să nu mai pice pe spate. Până a adormit.. E cald, muzică în surdină, căruciorul leagănă şi aduce somnul :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu