miercuri, 8 decembrie 2010

6 luni deosebite..

Mă repet.. pentru că am mai avut un post cu acelaşi titlu.. Dar, ăsta e adevărul :)
Avem 6 luni astăzi. Am mai bifat un control la medic.. ca să putem face vaccinul. Bebe are 8.430 g şi 73 cm. Măsuratorile de la cap şi corp nu le mai ştiu şi bebe doarme acum când scriu eu..
S-a bucurat s-o vadă pe tanti doctor.. şi n-a plâns deloc şi am înţeles că sunt destul de dureroase injecţiile alea. Cred că la vaccinul de 1 an o să fie mai greu, că înţelege deja ce e aia durere şi că tanti aia o provoacă.
În rest suntem bine.. şi noi şi bebe. Bebe cred că pregăteşte şi dinţişorul 2.. după-masa e mai mârâit, bagă tot în guriţă.. dar febră n-a făcut.
Ne pregătim şi noi de sărbători.. căutăm cadouri pentru finuţa noastră, pentru bebe, pentru bunici, pentru unchi şi mătuşi si prieteni dragi. Are cineva sugestii de cadouri? :)

Un comentariu: