duminică, 26 decembrie 2010

Crăciun fericit!


A venit şi primul Crăciun pentru bebele nostru. Nu ştiu cât şi-a dat el seama de ceea ce se întâmplă, a observat el mai multă agitaţie şi mai multă lume decât de obicei. I-am arătat bradul.. bineînţeles că i-au plăcut luminiţele în mod deosebit şi saloanele, pentru că foşnăie :) Moşul a venit mai repede pentru copiii mici.. în seara de Ajun :) L-am aşteptat împreună cu Ay şi Marc.. şi încă o fetiţă sau două.. sau un baietel care sunt pe drum.. sărbătorim la anul mai bine :)

Cred că mai apare un dinte.. că prea e mârâit bebe în ultimele zile şi roade tot ce poate.
Păpăm suc de mere şi am introdus şi morcov. Am încercat să-i dau măr copt, bine pasat, dar nu prea l-a agreat şi a vomitat puţin. Cred că textura mărului copt sau gustul nu i-au plăcut.. eh, mai încercăm mai încolo.. O să pregătesc zilele astea şi piure de fructe, să vedem cum reacţionează la ele. Şi urmează supica de legume şi apoi bag şi legume pasate în supă. O să notez reacţiile, ca să-i povestesc peste ani şi ani. Deocamdată nu am înlocuit nicio masă de lapte, sucul de fructe şi legume vine cam între mese şi mai mult de 25 ml nu a vrut. Îl alăptez în continuare, mai este lăptic şi încurajez proaspetele mămici sau viitoare mămici din jurul meu să facă tot ce pot ca să alăpteze. Eu cred că e mai mult decât "n-am mai avut lapte". Trebuie să mănânci mai des şi mai puţin, nu mai rar şi mai mult atunci când alăptezi, să nu te enervezi sau stresezi.. să fii relaxată, să fii una cu bebe şi atunci totul merge ca pe roate. Natura are grijă, dar mai trebuie ajutată pe alocuri.
Nah, fiecare face cum poate, cum vrea.. ideea e că trebuie să te străduieşti puţin, să ai grijă de tine, să nu răceşti şi să iei medicamente interzise de exemplu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu