marți, 14 decembrie 2010

Am păpat suc de mere..

Deci, eu am ales prima variantă de care povesteam ieri. I-am dat suc de mere între masa de la 10 şi cea de la 13. S-a strâmbat puţin, dar a mâncat tot ce i-am dat, adică aproape 3 linguriţe.. dacă socotim şi ce e pe baveţică.
Mâine tot măr, 5-6 linguriţe. Şi apoi probăm şi sucul de morcov. Dacă îl refuză o să-l amestec cu sucul de mere şi dacă nu-l vrea, mai încercăm mai încolo. Peste 2 săptămâni trecem la măr pasat crud sau copt în cuptor - îi ofer ambele variante. Şi-apoi mai vedem noi.

Şi în toată nebunia asta cu mâncarea, cu ce începem, cum va reacţiona.. am uitat să notez că bebe mai are un dinţişor.. şi am prins un moment în care se pot vedea puţin. Al doilea dinte ne-a dat mai mult de furcă, dar a ieşit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu