miercuri, 7 aprilie 2010

Ce mai facem?

Simt:
..fiecare miscare a lui Joey, tot mai tare.
..putina ingrijorare pentru pasul pe care il facem zilele astea. Dar imi trece repede.
..ca nu am energie ca pe vremuri.

Ma intreb:
..ce culoare de par o sa aiba bebelusul. Cel mai probabil blond. Daca e saten sau brunet o sa fiu surprinsa tare.
..cum o sa fie nasterea.
..ce-o sa-i placa mai mult? Matchbox sau Snoopy? :)

Sper:
..ca travaliul sa fie usor si nasterea naturala.
..ca Joey sa vina usor pe lume, sa nu-l streseze nimic.
..sa ne descoperim repede limbajul comun, ca sa ne intelegem.
..sa am timp sa fac si treburi prin casa dupa ce se naste bebe. Si bijuterii din nasturi.

Mi-e dor:
..sa dorm pe burta.
..sa-mi port hainele preferate.

Mananc:
..tot ce pregateste soacra mea.
..citrice si mere.
..putina ciocolata.
..cand mi-e foame.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu