duminică, 4 aprilie 2010

30 de saptamani

Am ajuns la 30?!? Cand??
Timpul chiar zboara... Se confirma si de data asta. As vrea sa se miste putin mai incet, sa ma mai lase un pic.. sa ma dezmeticesc, sa ma obisnuiesc, sa fie mai bland cu noi in perioada urmatoare.
Am aproape 72 de kg.. sarbatorile astea ma dau peste cap :) Nu le simt pe haine in zona soldurilor, ci doar la burta.. am ajuns la 102 cm de burta rotunda.. Bifez saptamana asta arsuri in stomac, apasari in zona pelviana - ligamentele astea isi cam fac de cap - si vezica mai neincapatoare; colostru care curge cate-un pic-pic, balonare, constipatie si miscari multe de-ale lui Joey.. adica tot ce trebuie. Am scapat de picioare umflate (deocamdata), insomnii, vergeturi si pete pe fata.
Incerc sa fiu pozitiva si optimista, dar nu-mi iese intotdeauna.. Ma tot gandesc la data nasterii, citesc blogul unei doamne care este in 31 de saptamani si 3 zile si are data probabila a nasterii pe 16 iunie.. iar eu am 30 de saptamani si am data tot pe-acolo. Cred ca saptamana asta o sa mai scap de grija asta, pentru ca mergem la ecografia de trimestrul III si o sa aflam niste date noi. Asteptam sa aflam dimensiunile bebelusului, pozitia lui si a placentei si cantitatea de lichid amniotic.
Cautand o clinica in Arad pentru aceasta ecografie am dat iar de niste forumuri pline de pareri care mai de care mai deosebite (ca sa nu folosesc alt cuvant). Cel putin asa mi se par mie. Una care mi-a atras atentia, intalnita la mai multe femei - ecografiile nu sunt bune nici pentru mama nici pentru fat.
Din cate se stie pana acum, ecografia cu ultrasunete nu are efecte secundare. Si se foloseste de la sfarsitul anilor '40 cu succes. Ma rog, n-are sens sa continui aceasta idee.. Fiecare face cum crede si cum simte sau cum e nevoie.
Sunt de acord ca este un procedeu medical modern care aduce unora profituri frumusele, si ca nu aduce cine stie ce imbunatatiri actului medical.. avem exemple pe mamele noastre, care ne-au adus pe lume fara nicio ecografie.. Dar, in timpurile astea moderne in care traim se exercita o presiune psihologica enorma asupra femeilor gravide si a mamelor si astfel ca sa scapi de teama si nesiguranta, faci ecografii peste ecografii. Sunt de parere ca totusi n-ar trebui exagerat.. si ca 4 sunt de ajuns intr-o sarcina normala.

Pana atunci ne bucuram de vremea frumoasa, de sarbatori, de reintalnirea cu prietenii si de clipele de relaxare pe care le mai avem. Am petrecut pana acum ca in fiecare an aproape... cu exceptia faptului ca am fost la "inviere" la Catedrala din Arad, am ciocnit oua colorate, am mancat la fel de mult si la fel de variat, am probat prajituri noi, am adaugat 3 modele de servetele noi la colectie si am burta mai mare si kg mai multe decat anul trecut. Dar, stim cauza :)
Pe aceasta cale, transmit "Sarbatori fericite" tuturor, cu masa imbelsugata, persoane dragi aproape, cadouri de la Iepuras si multa liniste in suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu