vineri, 16 aprilie 2010

Bebe are cu ce calatori..

Incet, dar sigur am ajuns la aproximativ 60 de zile pana cand facem cunostinta cu Joey.
As fi pus un counter ca pentru nunta, dar in acest caz nu stim exact cand e ziua cea mare :) Si imi da emotii putin.. desi am citit ce inseamna nasterea, ce se intampla de fapt.. tot o sa fie ceva deosebit pentru mine. Ca doar fiecare femeie e unica, nu? Si la fel si bebelusul..

Pana atunci ne pregatim cu chestii materiale.. avem scaun de masina.
Acesta este faimosul scaunel Volkswagen.. cunoscatorii stiu de ce :)
Este categoria 0+ (adica de la 0 la 13 kg / 15 luni), cu sistem Isofix (un standard international pentru sistemul de prindere al scaunului de copil in 3 puncte; numai anumite masini au acest sistem; este o alternativa de prindere a celei cu centura de siguranta), e moale si e facut pentru Volkswagen.
Husa se poate da usor jos, se poate spala la 30 grade. Scaunul are aprox. 2,8 kg si mi se pare rezonabil fata de alte scaune.. de 5 sau 8 kg.
In Romania gasesti destul de greu scaune cu Isofix si cele pe care le gasesti pot ajunge si la 500 euro..
Partea si mai faina la acest scaun este ca se potriveste cu un cadru de carucior de la Teutonia. Carucioarele Teutonia sunt destul de usoare, se pliaza repede si usor (2 click-uri) si poti folosi un cadru de la cateva luni pana la cativa anisori.. Vedem ca gasim pe ebay.
Ar trebui sa-ncep sa-mi pregatesc si bagajul pentru spital. Diferenta in Germania e ca aici iti iei chestii pentru tine ca si cum ai merge intr-o calatorie (un tricou mai lung sau camasa de noapte, eventual una-doua de rezerva, papuci comozi, produse pentru igiena personala) si un rand de hainute pentru bebelus cand il scoti din spital.. nu ditamai lista de care vorbeam intr-un post anterior.
Cam astea sunt stirile legate de lucruri..

Despre stari? Starile mele se modifica in fiecare zi, poate chiar si de la o ora la alta.. Starile fizice.. uterul se contracta, face repetitii din timp.. nu e dureros, dar nici prea confortabil. Miscarile se simt tare, burta se misca dintr-o parte in alta.. mai tresar la cate-o lovitura.. Incep sa merg ca o rata, e tot mai greu sa urc multe scari, ma trezesc noaptea sa merg la toaleta.. as rontai ceva mereu.. buricul a iesit la suprafata, iar pielea de pe burta e lucioasa si intinsa si ma tot intreb de unde se mai intinde. Am avut eu atata piele? Bebe tre sa mai creasca.. si ma tot intreb unde.. Ma uit la poze cu gravide, le vad burta.. si tot ma intreb unde are loc si bebele nostru..
Dar are loc, totul e calculat..
Am citit ca aproximativ 5% dintre femei nasc la 40 de saptamani.. majoritatea nasc intre 38 si 40. Conteaza doar sa fie bebe bine, sa vina cand e bine pentru el si pentru mine.. dar, daca ma aude.. sper sa fie la termen.. sa fie caldut afara.. :) sa avem unde sta, sa vem cat mai multe pregatite..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu