duminică, 18 aprilie 2010

32

Bebe Joey are aproape 170o g si peste 40 cm. Unele site-uri zic ca bebele se misca tot mai mult, altele zic ca se misca tot mai putin, pentru ca nu prea mai are loc sau pentru ca are perioade de somn cu vise.. doarme aproximativ 90% din timp. Cam atat cat doarme si un nou-nascut. Eu zic ca se misca la fel ca si saptamanile trecute..

Masuratorile ce zic?
Tot 104 cm pe burta, dar 73, 4 kg.. Diferenta fata de saptamanile trecute e la respiratie.. si mai ales cand urc scari. 2 etaje sunt ideale pentru mine.. al treilea e greu rau.. N-as fi crezut :)
Schimbari mari nu sunt.. Am mai avut si contractii, care dispar cand imi schimb pozitia, beau apa sau mananc ceva. Dureri in zona pelviana iar.. sunt tare curioasa ce modificari sunt acolo la ligamente.. si tre sa fie cateva pentru ca pana la urma pe-acolo iese un copil. Mi-e greu sa-mi imaginez, serios. Am mai mai avut ieri si o durere mica de spate.. a trecut repede.
De fiecare data cand se intampla ceva nou, repede caut pe net sa vad ce inseamna, daca e normal sa ai durerea aia, vreo scurgere sau foame mare.. :) Si e normal.. atata timp cat nu sunt contractii regulate, scurgeri cu sange.

Ziua de sambata a fost plina.. am fost la 3 "flohmarkt-uri", adica piete de pureci.. adica niste targuri organizate de diferite comunitati unde gasesti lucruri folosite pentru copii sau adulti. Noi am mers la unele speciale pentru copii si am cumparat un carucior (Teutonia), o cadita de baie (+ cadou un adaptor pentru toaleta de la mare la mic.. pentru cand o veni si momentul ala), sac de dormit si niste hainute.. toate sunt in stare foarte buna si la super preturi.
Pentru primele zile de viata tre sa mergem sa cautam hainute mici.. marimea 50 e cea mai mica si cica s-ar putea sa nu ne foloseasca, daca bebelusu are peste 50 cm.. Ne pregatim cu 56 si 62.. Trebuie sa invat marimile, ca altfel e greu. Noroc ca magazinele astea pentru copii mici sunt foarte organizate si au totul pus pe categorii.. noi mergem mereu la "new born".
Mai avem de cumparat prosopel de baie, produse pentru baita si dupa, saltea pentru infasat (cred ca ramane aia de la Ikea), scutece, kit pentru alaptare (biberon, tetina, suzeta, sterilizator etc.).

Am cumparat si perna pentru alaptat Theraline. Deocamdata e foarte buna pentru mine... Si cand te gandesti cat e in Romania una, parca nu-ti mai vine s-o iei, desi e foarte practica..

Ok, astea-s stirile pe saptamana care a trecut.. poate ar mai fi, dar e tarziu si merem sa dormim.. si continuam maine.. sau in alta zi.. cand avem inspiratie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu