luni, 29 martie 2010

29 de saptamani si 1 zi

Au mai ramas aproximativ 77 de zile pana cand ne intalnim. Ma sperie putin acest gand, dar e mai degraba un amestec de emotie, interes, curiozitate, teama, bucurie si incredere. Pentru ca stiu ca o sa ne schimbe viata, pentru ca o sa fie total diferit de tot ce am experimentat pana acum, pentru ca o sa fie si greu, dar o sa fie si fain.. si cand o sa-l vedem dormind linistit pe baietelul nostru (speram cat mai des:) ) o sa uitam momentele grele.

Masuratorile s-au schimbat cu cate un cm si astfel am ajuns la 102 cm la burta.. restul nici nu mai conteaza. Doar burta conteaza acuma. Am ajuns sa-mi doresc sa vad mai multi cm si mai multe kg sau macar niste sute de grame peste ce aveam. E semn bun ca bebele ia si el in greutate, creste. E tot mai clar ca nu prea mai are loc, miscarile se simt foarte bine, isi cam schimba orele de somn si de activitate.. si cere mai des de mancare.. si astfel sunt mai mereu obosita si fara energie. Bebe a trecut de 1kg, dar mai are de pus pe el vreo 2. Eu am ajuns la 71 si vreo 4-5 pana la sfarsit ar fi normale.. Vom vedea cate vor fi pana la urma.
Au aparut si mancarimile de burta, venele sunt foarte vizibile, au aparut si preocupari fata de sarcina si bebe. Oricat ai citi, nu prea stii la ce sa te astepti. Dar inveti in fiecare zi.

Am vizitat-o si pe Ayanna. Nici nu stiu ce cuvinte sa folosesc s-o descriu. In primul rand e mica, dar asa sunt toti copii de 2 saptamani :) apoi, frumoasa, cuminte - doarme si 4-5 ore.. Toata lumea e bine, parintii sunt deja experti in baita, curatat urechiute si nasuc, cremuit, uscat par, imbracat si papa. Fiecare are sarcinile lui, bine stabilite.. si se bucura de ea in fiecare minut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu