luni, 15 martie 2010

Am ajuns la 27 de saptamani..

100 cm si 69,7 kg.. De-acum se pare ca iau mai repede in greutate, e bine pentru bebe, dar asta inseamna ca nu trebuie sa exagerez, tot trebuie sa am o dieta echilibrata. Chiar nu mi-am facut griji ca ma ingras, sunt multumita de kilogramele mele, am mancat ce am vrut, cand am vrut. Pizza mai rar, ca-mi provoaca arsuri.. iar alte produse de fast-food, care inainte imi cam faceau cu ochiu, stiu ca nu sunt bune, ca sunt calorii goale, fara niciun beneficiu pentru mine sau bebe.. si incerc sa le evit.

Bebe se misca mult, asta e bine.. chiar am citit ca ar trebui sa-l supraveghez, sa aiba cel putin 10 miscari pe ora.. "Burta" e mai sus decat pana acum, uterul s-a ridicat si s-ar putea sa fie mai greu sa respir. Si stomacul trebuie umplut mai des cu mai putina mancare, ca sa nu-i creeze disconfort. Trebuie sa ma odihnesc cu orice ocazie.
Banuiesc ca sta cu capul spre partea mea dreapta si piciorusele spre stanga.. acolo se simt loviturile mai puternice.. Ma uimeste ca e din ce in ce mai puternic si asta e doar inceputul :)
Cred ca ne aude, dar nu pot garanta ca raspunde clar la vocea noastra.. Am inteles ca undeva la sfarsitul lunii a 7-a reactioneaza clar la vocile noastre.. Tre sa mai fac rost de cantecele :)

Alte stiri despre baietelul nostru? Ii zicem si Mark si Joey, e vioi de multe ori pe zi, dar vad ca ma lasa sa dorm noptile.. Cand m-am culcat mai tarziu s-a mai razvratit el, dar l-am ascultat si m-am intins pe partea care ii place lui.. Nu vrea nimic deosebit de mancare si cu atat mai putin la ore ciudate din noapte..

Stiri despre Ayanna si mamica ei.. Ayanna se schimba de la o poza la alta, seamana cu tata dar si cu mama.. Sunt bine amandoua, se bucura una de prezenta celeilalte, Rebe face poze intruna si cred ca abia asteapta sa mearga acasa impreuna, sa-i faca baita, sa-i puna hainutele spalate si calcate de atata timp.. si s-o vada cum creste si cum in fiecare zi se face mai draguta si mai frumoasa. La fel si taticu.. :)
Deja trebuie sa le cerem sfaturi despre ce patut sa luam, ce carucior e ok.. si peste cateva luni (teoretic peste fix 3 luni) trimitem si noi primele impresii despre cum e sa fii parinte..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu