duminică, 21 martie 2010

28

Am ajuns la 28 de saptamani. 28 saptamani diferite de toate celelalte din viata mea, dar deosebite si faine.
Saptamana 28 a debutat cu miscari multe, variate de pe la 5 dimineata.. Sunt putin derutata, pentru ca nu stiu daca face asa intentionat - stau in vreo pozitie incomoda pentru el sau e vreun reflex. Se misca cu totul, cateodata am burta "stramba" pentru ca se aduna in partea dreapta si astfel ramane un "gol" in partea stanga. Il astept cu nerabdare sa se miste, asa stiu ca e bine, chiar daca nu foarte comod.. Cine ar avea loc intr-o minge de fotbal / baschet? :)
Din cate am citit bebelusul invata acum notiunea de somn calm si somn agitat si chiar poate visa. Si perioadele de activitate sunt mai intense.. Nu stiu unde se credea el azi dimineata, dar a fost cel agitat moment al lui de pana acum.

Ma bucur ca s-a incalzit afara, nu de alta, dar nu prea ma mai incape geaca de iarna. Daca as fi stiut acum 2 ani ca o sa-mi fie de asa mare ajutor.. De-acum urmeaza perioada cu bluza si geaca desfacuta, de-acum e clar ce se ascunde acolo.. Daca erau dubii pentru unii, de-acum se vede rotunjimea burtii pentru toata lumea. Primesc tot felul de alinturi sau nume specifice perioadei.. si toate sunt dragutze.. "gravidutza", "grasule" etc. Oricum conteaza cine o spune si felul in care o spune.
Oricum, numa burta e de mine.. nu prea m-am ingrasat in partile care nu tin de sarcina: picioare, solduri, brate.. Ma incap pantalonii de dinainte, chiar daca nu mai pot sa-i inchid :) Si bluzele sunt bune, doar ca putin cam scurte..
Masuratorile sunt la fel.. Asta ma pune pe ganduri.. ca nu are cine sa-ti dea vreo confirmare cat tre sa "pui" pe tine pe saptamana. Cum am mai zis, fiecare femeie e diferita, are ritmul ei si eu cred ca daca ma simt bine, nu am dureri, mananc cat am nevoie si cand am nevoie e bine.
Site-urile zic ca ar trebui sa pun cam 500 g pe saptamana, impartite intre mine si bebe.
Bebe Mark ar trebui sa fie deja aproape de 1 kg. Nimeni nu stie cu exactitate. E posibil sa fi descoperit ce bun e degetul lui mare :)
De ieri am trecut la alt tip de exercitii. Sunt in special de respiratie si de relaxare a coloanei.. Azi am citit povestea de nastere a unei femei si m-a pus pe ganduri. Am si plans. Trebuie sa iau in serios partea asta, sa fiu stapana pe mine cand o veni momentul si sa ma rog sa fiu tratata normal si cu atentia necesara unei femei care naste.. Am zis oare "ce bine ca ne mutam din Romania"? Dar, legat de nasteri am citit si vizionat povestile unor femei din alte tari.. pentru care nasterea chiar a fost cel mai frumos lucru.. Metodele de relaxare si povestile le vedeti aici.

Legat de mutare, am ales orasul: Munchen. Motivele: principalul motiv e ca e mai aproape de casa.. e primul mare oras de la granita, de la Arad poti ajunge in 10 ore :). E un oras dezvoltat in toate domeniile de activitate, deci cu sanse mult mai mari de a gasi un job. E aproape de munti, din unele apartamente se pot vedea Alpii. Are Oktoberfast, chiar daca noi nu suntem mari bautori de bere :) Si o sa mai notam motivele pe parcurs..

Un comentariu:

  1. Da, cutremuratoare poveste, dar am auzit alta si mai si, cu doctori incompetenti in Canada. In schimb, am auzit povesti frumoase in Romania, la clinicile particulare. Costa ceva, ce-i drept, dar sanatatea si mai ales sanatatea copilului pentru care te simti responsabil merita fiecare banut ;)

    RăspundețiȘtergere