vineri, 20 ianuarie 2012

Ajutor pentru un micut bolnavior..

Am primit mail de la prietena mea Ancuta despre cazul unui baietel mic, de 15 luni, care are nevoie de ajutorul oamenilor mari. Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand aflu de un copil bolnav nu pot sa nu ma gandesc ce binecuvantati suntem ca al nostru este sanatos. Si-mi imaginez ca parintii acelui copil ar da orice numa' sa fie bine.. Si din pacate n-au bani ca sa-si vada copilul sanatos. Poate putinul de la mine se aduna cu putinul de la altii si ajung sa faca  repede tratamentul salvator.. Povestea lui e deja in mai toate ziarele, pe multe bloguri.. si dau si eu vestea mai departe.. 




Ma numesc Ionescu Mina Alexandru si am 1 an si 3 luni. Pana in 22 decembrie 2011 eram un copil ca toti copilasii de varsta mea, iubit si rasfatat. Aceasta data mi-a schimbat destinul. Parintii mei au aflat ca am o tumora la rinichi la un control medical de rutina.
Am fost operat la spitalul Grigore Alexandrescu in 27 decembrie 2011, unde mi-a fost scoasa tumora cu rinichi cu tot, o parte din ureter si 2 ganglioni,  iar incepand cu ianuarie 2012 am inceput chimioterapia la spitalul Budimex. 

Rezultatele anatomobiologice au aratat ca destinul meu urma sa nu fie asa de simplu. Desi la inceput medicii au crezut ca este vorba de un nefroblastom (o varianta mai usoara de cancer), analizele au aratat ca este vorba de un sarcom renal cu celule clare, o forma mai rara, care necesita un tratament  chimioterapeutic dur si alternat cu sedinte de radioterapie. Din cauza varstei mici si a radioterapiei (in tara aparatele nu sunt asa de precise), tratamentul ar fi de preferat sa se faca in strainatate, la Viena, la spitalul Sf. Anna sau in Franta, clinici specializate si dotate pe oncopedriatie, unde am o sansa de supravietuire. In prezent ma joc vesel pe holul spitalului cu copii la fel de bolnavi ca si mine si astept sa incep tratamentul. Nu ne doare nimic pentru ca la aceasta boala la inceput sufera doar parintii.

Aceasta este pe scurt povestea mea si va multumesc pentru ca incercati sa-mi dati o sansa la viata.

Contul e deschis pe numele copilului: IONESCU MINA ALEXANDRU
Ron - RO04MILB0000000002948361
Eur -  RO84MILB0000000002948376
SWIFT: MILBROBU
BANCA MILLENNIUM
SUCURSALA DRISTOR

Un comentariu:

  1. Iti multumesc din suflet, Dana, este cu atat mai trist cu cat parintii si l-au dorit foarte mult... Dumnezeu sa ne dea sanatate...

    RăspundețiȘtergere