duminică, 8 ianuarie 2012

Vorba goala

Azi m-a traznit ceva.. Mi-am dat seama, desi cred ca stiu de vreo 15 luni, ca sunt cam singura.. Adica este familia, sunt prieteni in tara / pe net, dar.. in anumite feluri tot singura sunt. Si m-a traznit cand eram la cumparaturi, cand vroiam sa-mi iau un sampon!?! Vorbesc cu prietene, dar despre alte lucruri.. nu prea avem cand sa avem "vorbarie goala". In scris e cam greu sa fie vorbarie.. Si-mi lipseste socializarea de care aveam parte cand lucram, cand eram in alt mediu.. Ca vrand-nevrand mai afli ce si-a luat cineva, ce vrea sa mai testeze altcineva, ce nu i-a placut altcuiva etc. Si asa m-am trezit ca nu stiu ce sampon sa-mi iau, pentru ca  nu sunt multumita de cel pe care il am acuma :( Of, ce probleme am si eu, nu? Am ajuns la momentul la care imi lipseste vorbaraia goala... si sper sa-mi treaca repede. Sau sa gasesc metode de a atrage oamenii in discutii scurte despre produse folosite zilnic - sampon, gel de dus, detergent, solutii de scos pete etc.

2 comentarii:

  1. draga mea, intreaba pe blog! :) Sigur ti se va raspunde! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. exact de asta mi-e si mie dor aici, departe... sa vorbesc cu prietenii, fata in fata, sa radem de tot felul de tampenii :(

    RăspundețiȘtergere