vineri, 3 februarie 2012

Aproape 20 de luni..

Am scapat de vaccinuri o perioada.. pe 1 februarie am fost sa-l facem pe cel de 18 luni.. si cu ocazia asta am aflat ca are 12 kg, dar am uitat sa-l masuram :) Trebuie sa facem acasa un loc unde sa-i urmarim cresterea. In rest e ok.
Mai mergem la 2 ani la control.. si candva in viitor a zis doctorita ca tre sa mergem si la urolog. Cica asa trebuie.
Pana atunci invatam cum e cu olita :), sa doarma singur, la el in pat.. si noi alaturi pana se obisnuieste.. Si poate toata noaptea.. Legat de lapte.. ne-a recomandat sa nu-i dam lapte de vaca pana la 3 ani. Putem sa folosim in mancaruri, dar sa nu-i dam sa bea. Oricum nici nu-i place. Tre sa caut lapte nr. 3 si sa facem incercare. La san nu stiu cat mai este.. il alaptez seara la culcare, noaptea pe la 1 si la 5.. si cateodata mai bagam si la 8.. Doctorita a zis sa nu-i mai dau.. dar e cam greu.. ca se scoala si zice "mami, mami" si incearca sa-mi ridice capul de pe perina.. si cateodata imi da plapuma la o parte si ma trage de bluza..

Ce a mai facut in ultima vreme?
In camera avem o lampa de veghe ce-o aprindem seara la culcare.. bine.. o aprinde el.. si-o stinge.. si-o aprinde.. si tot asa pana se plictiseste. Intr-o seara inainte de culcare.. cand nu prea avea chef de somn.. se plimba pe langa peretele opus si-si urmarea umbra. Se mai oprea din cand in cand sa puna mana pe EL de pe perete.. si pleca mai departe :)))
Acum vreo doua saptamani a baut muuulta apa inainte de culcare.. si la trezire am cantarit scutecul.. avea 478 grame!
Observa si inregistreaza tot.. si cand nu te astepti iti serveste una.. Cea mai recenta.. duce hainele murdare la cosul de rufe.. adica tot ce e aruncat sau scapat pe jos.. si nu i-a aratat nimeni. Sincer nu am dat importanta inca acestui aspect. Sper doar sa-si pastreze obiceiul si cand o sa fie mare..
Are momente cand i se pune pata pe ceva si e greu sa-i distragem atentia. Acum e la sertarul cu scule a lui Rudi.. ia chestia aia de verificat daca este vreo teava sau fir in perete si merge si pune pe toti peretii.. asa cum l-a vazut pe Rudi. Si cred ca Rudi a facut asta de vreo 2-3 ori doar. A vrut sa puna bateria de la surubelnita electrica la incarcat.. la fel cum a vazut la Rudi. Si acum cauta suruburi si dibluri :))) Si-a venit cu un imbus la scaun sa-i mai stranga suruburile. E prea tare..
Cu jucariile se joaca numai cand stam cu el, asa cum e si normal. De cele mai multe ori vrea sa stea la noi in brate cand se joaca.. Acum i-am luat o masuta si acum sta in picioare si se joaca. Neaparat trebuie sa aprinda toate luminile - 3 lampi.
Revin..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu