joi, 28 octombrie 2010

100 postări despre bebe!

Postul trecut a fost al 100-lea.. Aş fi putut scrie mai multe, asta e clar.. dar, am scris cu plăcere, pentru mine, pentru noi, pentru bebe peste ani şi ani..
Nu-mi vine să cred că au trecut 4 luni jumate de când îl putem ţine pe bebe în braţe şi totuşi aproape că am uitat ce mic era, ce liniştit păpa şi apoi dormea el în pătuţ şi-l găseam în aceeaşi poziţie. Acum, îl găsim mereu în alte poziţii dimineaţa, se ştie că este bebe în casă.. şi nu din cauza căruciorului parcat în living, ci pentru că face gălăgie.. :) Vrea atenţie, vrea să ne jucăm, vrea să atragă atenţia asupra lui. Şi mai trebuie amintit că aseară a efectuat prima rostogolire de unu singur. Şi-a luat avânt şi gata, era pe burtă. Până acum se punea doar pe o parte şi stătea aşa. De-acum tre să fim cu ochii pe el şi mai mult. Se prinde de degetele de la picioare, se trage de ele.. Exersăm acum "eeeee" şi "uaaa". Trebuie să guşte tot şi cum muţi privirea în altă parte a şi băgat ceva în gură: mâneca, păturica, jucăriile etc. A început să ne apuce de nas, de gură, de ochi, de păr.. Îi place când imităm animale sau orice sunet nou. Iar când mănâncă tre să fie linişte, altfel se ridică, se uită la mine ca şi cum ar zice "linişte, încerc să mănânc" :)
Revin, mă duc să alimentez o burtică nerăbdătoare.
Luni avem control la doctor.. şi urmează tura a 2-a de vaccin. Noi am făcut toate vaccinurile cu întârziere.. aşa s-a nimerit. Pe de o parte a fost mai bine, că pe siropul pentru febră Nurofen pentru copii scrie că se poate administra după 3 luni. Sper să trecem cu bine şi de data asta, fără febră.
Alte ştiri.. bebe are 7,4 kg, iar eu 65,4 kg. Măsurători: 102 şold, 86 burtă şi 94 bust. Sunt cam departe de măsurătorile alea ideale, dar.. eu sper să ajung măcar la ale mele de dinainte de sarcină. Pe care nici nu le mai ştiu :D
Zilele trecute mi-am dat seama că a trecut deja un an şi aproape 2 luni de când nu mai am menstruaţie şi acuşa este un an de când am aflat de bebe. Ce mai trece timpul ăsta.
Şi tot la capitolul ştiri.. am primit decizia de aprobare a indemnizaţiei de creştere a copilului. Deci, la Arad se mişcă lucrurile mai repede. La o lună jumate după ce am depus dosarul a venit şi hârtia. Acum să vedem când intră banii. Poate de Crăciun :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu