marți, 19 octombrie 2010

4 luni, 1 saptamana si 4 zile

Au zburat zilele sau mi se pare mie? Mă uit la ticker şi nu ştiu când a ajuns bebe aproape de mijloc :)
Cred că toată lumea e preocupată de persoana sa, de cel mai mic membru al familiei, de noile atribuţii de mamă, soţie şi femeie.. şi într-o măsură mai mică sau mai mare sunt şi eu. O vreme m-am simţit doar mamă, şi încet-încet soţie şi femeie. De când s-a născut bebele citesc cărţi, articole.. şi mai puţin forumuri (pentru că te îmbolnăvesc). Mă interesează tot ce ţine de copii mici, cât trebuie să mănânce, câte kg trebuie să aibă, ce să urmăresc în evoluţia lui etc. Dar, nu mă agit prea tare dacă ceva nu e ca la carte. Pentru că aşa cum am zis de nşpe mii de ori, fiecare copil e unic, se dezvoltă în ritmul lui.
Conform Institutului de Igienă şi Sănătate Publică Bucureşti, la vârsta lui, bebele ar trebui să aibă greutatea între 5820 g şi 7260 şi lungime între 60,6 şi 66,4 cm.
Ei, la capitolul greutate suntem la limita de sus şi bebe mănâncă doar lapte matern, iar la lungime am cam depăşit-o pentru că ne apropiem de 70 cm. Iar eu.. am aceleaşi kg ca atunci când am venit acasă de la maternitate, 67. La centrimetrii stau aşa şi-aşa.. am 88 pe burtă, 102 pe fund, iar la sâni nu prea se pune pentru că variază. La momentul postării aveam 96cm şi bebe a mâncat deja :)
Facem exerciţii cu picioarele, pentru şolduri. Am primit temă de casă de la Diana să facem exerciţii şi pentru spate şi rostogoliri. La început mi-a fost teamă să nu-i rup ceva şi nu prea l-am manevrat.. dar acum e mai uşor, am căpătat încredere. Şi îi place şi lui să facă rostogoliri.. Şi îi mai place "avionul". Doar Rudi face chestia asta cu el, că îl poate ţine.. pentru mine e prea greu deja.
Mai nou a învăţat să îşi scoată suzeta din gură şi o bagă la loc, dar nu prea ştie să îi dea drumul şi îşi bagă şi mânuţa în gură. Suntem la capitolul când bagă tot în gură.
Nah, asta a fost.. bebe mă cheamă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu