vineri, 22 octombrie 2010

Ce cadou să-mi doresc?

Asta a fost întrebarea zilei de ieri. Şi răspunsul acelaşi.. nimic :)
Un copil îţi schimbă viaţă, nicio chestie materială nu mai contează, mi-am dorit doar sănătate pentru toţi 3, pentru părinţii noştri, pentru fraţi şi surori, pentru toată lumea.. Şi optimism şi răbdare şi cred că aşa trecem peste toate. Şi facem şi bani, că să ne cumpărăm ce avem nevoie. Ştiu că sunt chestii mărunte care aduc bucurie.. şi-mi plac. Dar îmi plac şi surprizele.
Ziua a trecut repede, la fel ca celelalte, cu diferenţa că am primit muuulte mesaje şi urări, m-am bucurat să văd câtă lume s-a gândit la mine..
Bebe s-a trezit devreme, a fost vesel şi vorbăreţ, că de obicei :) A simţit el că e ceva cu ziua asta..
Am primit o cameră web, că să-l arăt pe bebe bunicilor.. şi un buchet foarte frumos cu florile mele preferate. Mai tre să-mi iau o vază..
Şi am mai primit şi o ieşire în oraş alături de băieţii mei, la un restaurant fain, TG Italiano.. am mâncat paste buuune, un pic de pizza şi un desert delicios.

Şi mai trebuie să ţinem minte ceva legat de data de 21 octombrie.. finuţa noastră, Ay s-a hotărât să vorbească :)


P.S. Şi dacă cineva vrea, poate să-l voteze pe bebe aici, aşa ca un cadou pentru noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu