miercuri, 11 aprilie 2012

Roxana



Tot la Arad ne-am intalnit cu Roxana, o fetita nascuta in aceeasi zi cu el - 8 iunie. A fost ciudat sa vezi si la alt copil chestii pe care le face al tau. Si nu cred c-a fost numai in capul meu, pentru ca si mamei Roxanei i s-a parut la fel. Noi n-am putut vorbi mai deloc pentru ca fiecare era in alta parte dupa copilul ei :) Amandoi isi arata independenta, alearga unde vor.. mai ales spre strada :( si nu se opresc cand le spui "stop". Amandoi isi arata personalitatea daca ceva nu e cum vor ei.. Stiu ca multe dintre astea le fac toti copii, dar n-am mai vazut alt copil care sa le faca in acelasi timp cu Mark.. Si-au mai fost cateva chestii, dar nu le mai stiu deja:(  Si a inceput sa-i zica "A-naa" :)
Si mai tarziu, cand am fost la ei acasa.. am vazut ca danseaza la fel.. adica se invart :) Mark i-a aratat cu ocazia asta si cum se apasa pe butoanele dvd-player-ului :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu