duminică, 13 mai 2012

Rezumatul lunii

A trecut foarte muuuult de cand n-am mai scris.. si tot din lipsa de timp s-a intamplat :(
Rezumat pentru ultima luna: La 23 luni repeta cuvinte dupa noi.. unele suna cunoscut pentru noi, altele numai pentru el :))) A mai invatat cuvinte: baie inseamna baterie, te inseamna televizor.. si multe altele pe care tot zic ca le notez sa nu le uit si exact asta s-a intamplat. Acum am lipit o hartie mica pe frigider pe care am notat ce mi-am adus aminte si-o sa notez si pe blog tot ce mai zice..
Tot incearca sa sara pe pat, dar nu ii prea iese.. si  nu se da batut. Sper doar sa nu se lase cu sange..
Inca n-a uitat ca daca scapa niste apa pe jos tre sa stearga.. si frecvent il vad ca merge sa ia un prosop sa stearga unde sunt cativa stropi..
Saptamanile trecut am curatat canapeaua cu ceva solutie si in urma mea au ramas cateva pete care s-au uscat. Saptamana asta a repetat el actiunea de vreo 2 ori cu apa.. adica arunca apa pe canapea si apoi stergea cu prosop de bucatarie :D
Am mai fost plecati in tara, am avut musafiri.. si a trecut repede luna. Cred ca de asta nu am avut vreme sa scriu. Intre timp am avut si eu o amigdalita si era si Mark aproape sa aiba ceva asemanator.. dar in prima zi de febra l-am dus la doctor si siropul primit a ajutat. E foarte greu cu el cand e bolnav.. stiu ca nu se simte bine si de asta face galagie si nu-i convine nimic, dar zilele alea sunt muuult mai obositoare decat restul. Dupa asa episoade ajungi sa apreciezi si mai mult zilele cand e doar obosit..
Nu face inca la olita.. il las fara scutec prin casa, ii vorbesc despre pisu si caca, dar deocamdata nu constientizeaza. Mai incercam cu asezatul pe reductor, olita nu prea il intereseaza. Aruncam fasii de hartie igienica in vasul toaletei si apoi trage apa.. si spune "pa-pa" si face si semnul de pa :))) Astept sa vina ziua cand face ceva..
Inca il alaptez, dar iara am mici fisuri.. Dupa zilele cu febra si stare proasta, adica dupa trezit noaptea de cateva ori si alaptat, iara m-am ales cu dureri.. Sper sa treaca repede.. si recunosc ca uneori as vrea sa zica stop, ca nu mai vrea. Din cele citite pana acum am aflat ca majoritatea copiilor se intarca pe la 2 ani.. oare stie si Mark statistici din astea? :P
Legat de alaptat.. grupurile de pe fb parca sunt campuri de razboi.. si vreau cu ocazia asta sa-mi cer iertare daca am insistat prea mult cu alaptatul. Eu am vrut doar sa incurajez, sa sustin mamicile cand nu mai pot sau nu mai au incredere in ele.. si sper sa nu fi suparat pe nimeni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu