duminică, 26 septembrie 2010

Prima sperietură...

Aseară am tras şi noi prima sperietură.. ştim că n-o să fie ultima, oricât de atenţi o să fim:(
Am făcut băiţă, în aceeaşi cădiţă, cu apă din aceeaşi sursă, cu ceai de museţel, cu acelaşi produs de spălat bebele, l-am şters cu prosopul lui (spălat şi călcat de bunica).. toate bune şi frumoase. Facem atmosferă romantică - doar o lampă în colţ, ca să nu ne deranjeze prea multă lumină şi ne punem să păpăm.. Dintr-o dată mi se pare că bebe e roşu la faţă şi puţin alb în jurul guriţei.. Aprindem de urgenţă lumina.. şi vedem că bebe e roşu tot pe faţă, pe gât chiar şi pe cap.. Îi desfac hăinuţa şi vedem alte pete mari roşii pe corp.. şi pe mâini.. Uf, a început să-mi bată inima foarte rău. Bebe însă n-avea treabă, mânca în continuare, nu părea deranjat de noua culoare a pielii lui.. deci nu cred că a avut mâncărimi sau usturimi. Nu era fierbinte, nu era agitat.. Noi însă eram cam agitaţi. Nu tare, doar un pic :) Am sunat medicul, care niciodată nu răspunde la telefon. Mâine o să-i reproşez faza asta, că nu e mare lucru să ţină telefonu ăla la îndemână, nu am sunat la 2 noaptea. Era ora 20.20. Mă rog, asta e altă poveste. Sunăm prieteni, cunoştinţe.. să ne zică dacă ne panicăm mai tare sau ne calmăm. Oricum, în timp ce vorbeam la telefon, pielea lui deja se decolora.. în 12-15 minute era la culoarea normală :) L-am urmărit câteva ore, să vedem dacă respiră normal, dacă curge nasul, dacă se umflă ceva şi alte semne ale alergiilor. N-a vomitat, a mâncat la fel ca înainte şi a fost la fel de activ şi de vesel. Nu a mai apărut nimic şi aşa ne-am liniştit.
Am căutat pe net cazuri asemănătoare, dar nu am găsit nimic.. deocamdată. Mâine ne prezentăm la medic, să investigam - oi fi mâncat eu ceva ce a provocat asta ori alt factor. Eu ştiu de o alergie de-a mea la ceva coloranţi sau substanţe din şampania cu gust de piersici - mă înroşeam rau la faţă şi-mi ardea faţa, dar nu mi-am facut nicio analiză. Până acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu