vineri, 26 februarie 2010

6 luni deosebite..

In ultima vreme nu am mai stat pe forumuri cum stateam la inceputul noii mele stari.. cred ca m-am obisnuit, nu s-au petrecut foarte multe schimbari si sunt mai sigura pe mine.. si incep sa-mi ascult instinctul..

Vizita la medic a fost ok, exceptand faptul ca desi eram programata la ora 10 am intrat pe la 11.30. Si sa nu uitam ca gravidele au prioritate :) Asta e o gluma buna, pentru ca nu se respecta nicaieri acest anunt. Si eu ca fraiera ma trezesc devreme, sa ajung chiar inainte de programare.. si uite cum iau teapa de fiecare data. Imi vine sa intreb de fiecare data cand se intampla situatia asta, fie pe asistenta, fie pe doctorita de ce se intampla asta? Le place sa vada coada la usa cabinetului? Sper ca nu se intampla asa ceva in Germania..
Cred ca o sa fac un post special cu argumentele noastre pentru tara in care vrem sa ne mutam.. s-ar aduna destule PRO.. eu asa zic..

Chiar acum cand scriu, se vede bebele cum misca.. se vad unele din miscarile lui prin burta.. oare ii place muzica ce se aude la radio?

Scuze pentru intrerupere :)

O alta chestie care se intampla in perioada asta a sarcinii e ca la ecograf ti se spune ca ai 24 saptamani, dupa menstruatie 24 saptamani si 5 zile sau invers.. si cand te intreaba lumea cat ai, nu prea stii ce sa ii zici si nici sa stai la explicat.. zici numarul rotund - 6 luni.. restul sunt detalii marunte.

Cu ocazia implinirii a 6 luni se vede burta clar, nu mai e niciun dubiu.. Cu ocazia asta as vrea sa le multumesc doamnelor si domnilor care ma observa si in aglomeratiile din autobuz sau tramvai imi ofera locul lor.. Nu simt mereu nevoia sa stau jos pe scaun, dar accept si prefer statul pe scaun decat sa primesc coate si imbranceli in burta..
Cum se descurca oare femeile in ziua de azi in Romania? Pentru ca, desi toti vorbim de criza, copii inca se fac.. Asta e un alt subiect de comentat..
Si legat de subiecte as vrea sa mai scriu despre Efectul Mozart, contractii, nastere, bebe, celule stem, sfaturi pentru crestere bebe mai vechi sau mai noi, etc.


Cum stii ca esti insarcinata tare? Nu-ti mai vezi degetele de la picioare din cauza burtii :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu