duminică, 14 februarie 2010

Saptamana 23

Saptamana 23 a inceput.. si cred ca am mai pus 1 cm la burta.. si asa am ajuns la 96 de centimetri in talie. Kilogramele sunt cam la fel, cu mici modificari inspre 66 sau 67.. uite ca si aici sunt balanta si oscilez intre grame :)
El cred ca e mai hotarat si pune pe el, creste vazand cu ochii.. si se pregateste pentru intalnire.

Bebele inca are loc, se intoarce pe toate partile, ieri am simtit ceva ce seamana cu o lovitura, dar stiu ca n-a vrut.. e mic si nestiutor.. Sunt uimita in continuare de ce se intampla.. si uneori nu-mi vine sa cred ca in burta este un omulet mic.. si de asta cred ca sunt mai mereu cu mana pe burta: acasa, pe strada (prin geaca) si oriunde am ocazia.
Cred ca e o "boala" a tuturor femeilor gravide sa tina mana pe burta.. Pur si simplu ma trezesc ca ma mangai pe burta, cred ca as vrea sa-l mangai pe el.. la culcare sunt cu mana pe burta, la trezit la fel..
Probabil ca nu multa lume stie ca asta e o metoda de pregatire a nasterii si se numeste haptonomie. Oare se fac astfel de cursuri in Romania?

In rest, nu sunt schimbari... In aceasta perioada apar primii muguri ai dintisorilor, ochisorii sunt formati, dar irisul inca nu are culoare. Mai inghite din lichidul amniotic, asa, ca sa mai schimbe dieta ce vine prin placenta. Oricum pentru el mananc mai des, nu mai mult. Meniul e destul de variat, cred ca s-ar putea si mai bine, dar nu am incredere in foarte multe produse si atunci prefer sa mananc doar ce stiu ca ne face bine: cereale integrale, paine integrala (stiti cate E-uri sunt in painea asta alba, pufoasa..?), cartofi (nu foarte des, si nu prajiti) si mai nou linte.. pe care trebuie sa invat sa o pregatesc. Toate astea pentru energie. Urmeaza proteinele pentru dezvoltarea oaselor si cartilajelor, a muschilor si sangelui. Carnea rosie e cea mai concentrata sursa de proteine, dar nu as putea manca toata ziua.. si atunci ne alimentam cu lapte, iaurt, branza, oua si seminte. Si sa nu uit de peste. Pestele face minuni.. si chiar indicat sa mananci atunci cand esti insarcinata..
Urmeaza fructele si legumele. E greu in aceasta perioada pentru ca nu sunt prea multe fructe proaspete, dar ce bune sunt sucurile proaspat stoarse.. yummy.. :) Si astept nectarine cu gust.
Variantele uscate ale caiselor, prunelor si stafidelor sunt sursa buna de fier si oricum imi plac, deci trebuie sa-mi fac provizii.
Cel mai mult imi lipseste ficatul de pui.. chiar imi placea, si acum nu e voie, pentru ca contine multa vitamina A, care nu e ok pentru bebe.. Mai rezist putin..

Nume nu i-am gasit.. Am mai gasit un site cu o gramada de variante.. sa vedem cand ne hotaram. Va fi sarbatoare!

Urmeaza niste analize, astept rezultatele si speram sa fie totul bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu