miercuri, 20 iunie 2012

Zi de notat in calendar!!

Azi, 20 iunie, Mark a facut la olita ambele treburi :)
Nu e un subiect prea fain, dar pentru noi e un succes.. si trebuie notat!
De ceva vreme il las in casa fara scutec.. si pentru ca e foarte cald si pentru ca abordam alta metoda de a invata care e treaba cu olita.. La inceput a tot insemnat locuri prin casa.. noroc ca toate au fost pe parchet sau gresie si usor de sters :P Azi insa i-am dat scutecul jos dupa ce s-a trezit si ma pregateam sa-i pun chilotii si a zis caca.. am mers repede la olita.. dar nu s-a intamplat nimic.. Mai tarziu a facut un pic de pisu in chiloti si l-am vazut cum se tine de chiloti - semn ca era ceva disconfort acolo.. si atunci i-am adus olita si am plecat.. Adica, am plecat din raza lui vizuala.. L-am vazut cum se aseaza, sta un pic si apoi vine sa ma strige zambind.. "ma-mi ma-mi" si-mi arata cu degetul olita.. Si surpriza: nu mai era goala ca de obicei :)))
I-am aratat ca ma bucur.. l-am felicitat si sper sa repetam si maine si poimaine si in fiecare zi :)

3 comentarii:

  1. Eeeeeeeeeei, dar asta chiar ar fi o batalie castigata... :) Ma bucur alaturi de voi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum a fost azi? A repetat bunul obicei? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. S-a pus cu tot cu chiloti pe olita :)))) Suntem pe drumul bun.

    RăspundețiȘtergere