joi, 14 iunie 2012

Ce mancam?

Castravetii sunt preferatii momentului.. Cateodata mai merg si bucatele de ardei rosu si betisoare de morcov. Cascavalul Gouda e pe lista si iaurtul cu quinoa expandat.
Fructele taiate in bucatele gata de bagat in gura iara nu se refuza.. si se goleste farfuria instant. Daca sunt taiate cu forme amuzante (animale sau doar forme geometrice) au si mai mare succes.
I-am mai facut bucatele de sfecla, taiate ca si chips-urile de cartofi si coapte la cuptor.. ii plac cateodata. La fel si cu cartofii cu mustar la cuptor. Si uneori sunt bune si legumele gratinate la cuptor. 
Spaghetele bolognese sunt pe lista.. si tot in categoria asta bagam si pastele cu branza. Cus-cus nu se refuza, insa tre sa mai incerc si alte variante.. ca sa nu se sature de felul meu de-a gati.
Am mai facut si supa crema de conopida / broccoli si nu pot spune ca sa se da in vant dupa ele.. si ramanem la ciorbe din tot felul de legume.. Daca au iaurt sau smantana e si mai bine..  Supa de mazare cu galuste o fac destul de des. Am facut recent niste spaghete cu sunca si ciuperci si desi am avut grija sa nu ajunga ciuperci in masa lui.. au ajuns si a fost o noapte grea :( Ciupercile stiu ca se dau dupa 3-4 ani pentru ca sunt foarte greu de digerat. O sa mai incercam mai incolo.. 

Am facut de cateva ori omleta cu spanac.. a mancat de numa. Mai am niste retete de omleta cu legume si tre sa le incerc.
L-am cam privat de muraturi, dar a scapat de cateva ori la borcanul cu castraveti murati si i-au placut.. 
Toate astea sunt in meniul lui de pe la 20 de luni.. (imi notez ca sa nu uit).


Am mai gasit niste retete de incercat.. le salvez repede aici, sa fie in caz de nevoie:
Quinoa Burger + multe altele cu quinoa
Retete rapide si bune
Retete pentru copii
Mancare indiana pentru copii
Retete prietenoase
Retete delicioase

Un comentariu:

  1. Cum gatesti tu cus-cus? Ca eu am facut de vreo 2 ori si nu am fost foarte incantata...

    RăspundețiȘtergere