duminică, 6 noiembrie 2011

Aproape 17 luni...

Greu mai reusesc sa-mi fac timp pentru scris.. m-am apucat de cateva ori ca de multe alte ori.. scriu 2-3 randuri si-apoi trebuie sa ma opresc. Stie toata lumea de ce.. sau banuie :)
Ce e nou?
Ne apropiem de 17 luni.. Nu l-am mai cantarit, dar are in jur de 11.. nici cm nu prea stiu.. incape in haine de 18 luni, deci e in grafice..
Saptamana trecuta am avut o noapte grea pentru ca bebe a vomat tot.. Chiar ma gandeam care sunt cele mai stresante situatii pentru mine.. Si febra si voma sunt pe acelasi nivel. Si desi am mai trecut prin asa ceva, tot nu ma simt pregatita sa fac fata. In situatiile de genu e important sa stii ce sa faci in acele momente pentru ca de asta depinde evolutia lui, daca mai da afara, daca se poate odihni cat de cat.. si tu pe langa el :)
Tot am zis ca o sa-mi fac o pagina cu ce e de facut in situatiile astea grele.. si cu atat am ramas :(
So.. In niciun caz nu se da apa sau ceva de mancare pentru ca se poate reincepe show-ul.. O solutie la indemana e sa prepari 2 linguri de miere (sau zahar) cu un sfert de lingurita de bicarbonat de sodiu intr-un litru de apa.. dar in inghituri mici: 1-2 lingurite la 5 minute distanta. O sa revin pe tema asta alta data.
Bifam zilele astea si o tuse.. nu stiu de unde a aparut.. dar maine vedem cu tanti doctor cum putem s-o trimitem de la noi.. Si eu am avut niste simptome - m-a durut gatul si nasul parca a fost  putin infundat. M-am tratat cu ceai de soc si miere (o minune pentru durere de gat) si citrice, umidificator si parca a cam trecut.. Vedem maine dimineata:)
Pentru bebe am pregatit  ridiche neagra cu miere (ridichea se scobeste si in scobitura de marimea unei nuci se pune o lingura de miere si se lasa la loc caldut vreo ora.. o lingurita din zeama se poate da dupa masa si-apoi nu se mai beau lichide macar jumate de ora). Alte remedii naturiste stiti? Am citit cateva despre durerea de gat aici si aici, dar nu am aplicat decat ceaiul de soc..
Altfel totul e cam la fel si totul e nou.. adica asa pare pentru noi, care vedem zilnic omuletul asta mic care face tot mai multe chestii, scoate sunete noi..
Nici in seara asta nu pot sa ma intind la scris.. ca dimineata ne trezim sa mergem la medic.. Dar imi tot zic ca ar trebui sa fac tot posibilul sa scriu oricat de putin, despre orice.. important e sa scriu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu