duminică, 16 octombrie 2011

1 an..

Atat a trecut de cand stam la casa noastra.. Acum pare c-a trecut repede.. C-a venit iara toamna.. si e tot insorit ca si anul trecut pe vremea asta, cand ne mutam aici. Daca anul trecut era casa goala, acum e plina deja.. tot nu e gata, dar e muuult mai aproape de "acasa". Si-apoi acasa e unde esti cu cei dragi, nu?
De multe ori m-am gandit la ce-mi place aici, sa fac un fel de comparatie cu fostele "acasa".. dar oare ce rost are? Am scris de multe ori ca-mi plac trotuarele de aici si ca le apreciez mai tare dupa fiecare vizita in tara :)) Ca sunt parcuri multe aproape de noi, ca e piata cu de toate aproape de casa, ca e la indemana aproape orice iti doresti.. Am ales sa stam aici si s-a dovedit a fi o alegere buna.

Ce s-a mai intamplat cu subiectul blogului? Am facut o mica lista cu ce spune.. am tot zis ca nu vorbeste, dar scoate multe sunete in ultima perioada.. si unele suna cam asa: "mama", "tata", "papa", "baba", "apa", "hinta", "ata (asta)", "ici" + altele care nu stiu ce inseamna.. Ca-l apuca uneori sa povesteasca sau sa ceara ceva si zice de toate, numa sa primeasca. Azi vorbeam despre ceva.. si a iesit un sunet din gura lui care suna ca si cuvantul "probabil" :))) Si care bineinteles ca s-a potrivit foarte bine cu subiectul. Iar cand vede un caine zice cu o voce groasa "vau-vau" ca asa face pe ungureste.
Danseaza tot mai mult.. ii place piesa din reclama cu Romania.. si de la Lidl :)) Daca aude pe cineva aplaudand aplauda si el. S-a intamplat sa faca cu mana cuiva in semn de "pa" fara sa-i mai zic eu..
Cand ne spalam pe dinti sta pe scaunel si scuipa si el in chiuveta. Inca nu iese scuipat, dar sunetul e bun.. Ne imita in multe situatii deja.. si mi-e ciuda ca nu-mi amintesc de toate cand ma pun sa scriu..
Cand punem rufe la spalat ma ajuta si el.. e greu ca nu stie culorile si daca ar fi dupa el as spala albe cu negre si cu rosii :) Dupa, mergem sa le punem la uscat.. iara am ajutor.. si de multe ori am gasit haine umede duse prin casa prin tot feluri de locuri.. :)) Dar primesc cu placere orice fel de ajutor.
Sunt multe situatii care merita povestite, insa atunci cand se intampla nu le pot scrie.. si mai tarziu nu prea mi le mai amintesc.. sunt prea multe.
Va urma :)


Un comentariu:

  1. Haha. Asa faceau su copiii mei. ma ajutau taraind haine umede prin toata casa sau bagandu-le la loc in masina de spalat. Aseara faceam galuste cu prune si mam dus pana la baie. Cand mam intors fiul meu imprastiase punga de faina pe masa,cica trebuia sa framante aluatul :)) era tot pudrat cu faina dar isi executa treaba asa de serios...

    Ce faina e poza aia unde sta in lighean.

    RăspundețiȘtergere