luni, 21 noiembrie 2011

Cu cine seamana Mark?

Asta e intrebarea.. Noi zicem ca seamana cu el, pentru ca luam trasaturile pe bucati si zicem ca sprancenele sunt la fel ca ale mele, forma ochilor o combinatie intre noi, culoarea ca a lui Rudi, nasul ca al meu, buza de sus seamana cu a lui Rudi, cea de jos cu a mea.. si gropita din barbie? Nu stim.. Lumea zice ca m-am uitat dupa un barbat cand eram gravida si ca ala avea gropita si de asta are si Mark :))))

Toata lumea imi zice ca Mark seamana cu Rudi.. si apoi isi cam cer scuze :))) De ce? Si mie imi place de Rudi, deci e ok ca seamana asta mic cu el, nu? Se tot zice ca baietii seamana cu mamele.. si fetitele cu tatii. Asta inseamna ca tre sa fac o fata care sa semene cu mine? Hmm.. mai vedem..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu