joi, 26 mai 2011

Cum facem?

Am un of vechi..
Mintea mea nu ştie să cum să reacţioneze de multe ori.. pe de o parte citesc chestii logice pe care aş vrea să le aplic, pe partea cealaltă e educaţia primită acasă. Şi se bat cap în cap toate lucrurile pe care doream să le fac când o să am un copil. Lumea în care am copilărit a fost deosebită, am fost ferită de multe rele, şi nu am avut acces la alte lucruri pe care alţi copii le aveau .. şi cel mai rău îmi pare că nu am fost învăţată sau îndrumată să-mi pun întrebări. Nu-mi aduc aminte de mine punând întrebări.. poate pentru că o parte din copilărie am stat cu bunicii.. ocupaţi cu treburi pe lângă casă şi cu pământul. Şi vreau să-i transmit lui Mark faza asta.. curios este, dar trebuie să-şi pună întrebările corecte. Şi asta înseamnă multe răspunsuri pe care noi o să trebuiască să le avem :) Răbdare multă şi să dăm în mintea lui.. Şi e chiar nasol că nu ne ajută Google.. poate dacă se inventează Google pentru copii :)
Am început acum ceva timp un blog special pentru întrebările copiilor, dar nu am apucat să mă ocup cum trebuie de el.. şi sper că timpul o să fie mai generos în viitorul apropiat să pot căuta întrebări pe forumuri şi apoi răspunsuri.. Pregătiţi n-o să fim niciodată, asta e clar.. dar măcar să avem o bază acolo.. Ceva idei?

Un comentariu:

  1. wow! cea mai tare idee!!! voi aduna si eu pentru ca am multi copilasi in preajma :)

    RăspundețiȘtergere