miercuri, 25 mai 2011

Am revenit..

A trecut cam mult de la ultima postare.. dar, am fost ocupată şi pe drumuri.
O să încerc să povestesc în ordine cronologică evenimentele din ultimele 2 săptămâni. Şi sper să mai ţin minte detaliile, pentru că ele contează :)
Săptămâna trecută am fost la medic pentru controlul lunar.. avea 10 kg şi 240 g şi tot 77 cm.. sau nu am reuşit să-l ţinem prea bine ca să-l măsoare corect.. sau data trecută avea 76cm.. Următorul control e pe 9 iunie..
Tot săptămâna trecută am călătorit cu troli (troleibuzul) şi am avut surpriza foarte plăcută să vină şoferul să mă ajute să urc căruciorul.. Am mers la gară s-o aşteptăm pe Cory, prietena mea care a călătorit jumate de Europa spre noi.. din Spania în Timişoara, apoi la Budapesta, apoi la Gyor şi apoi iar în Karlsruhe... Dar ne-am bucurat să ne vedem şi sper să repetăm figura în curând.. dacă ne-o lăsa timpul şi celelalte obligaţii :)
Miercurea trecută am plecat spre Arad.. ca de obicei, oricât de bine zicem noi că ne organizăm tot reuşim să pierdem timpul cu nimicuri şi să plecăm târziu.. Dar noroc că este autostradă mare parte din drum şi ajungem repede. Joi am plecat spre Bucureşti, prin Timişoara.. să lăsăm nişte lucruri pentru unii şi alţii. Am văzut-o câteva minute pe Ayanna.. i-am văzut dinţişorii şi e tot mai drăguţă :) Pe Briana nu am reuşit s-o vedem pentru că era la medic, să-i vadă ochişorii. E pe drumul cel bun, boala n-a revenit.. şi sper să fie bine de-acu înainte.
Pe la prânz am reuşit să ne îndreptăm spre destinaţia noastră - Bucureşti. Am oprit undeva după Recas să schimbăm scutecelul.. apoi am mai oprit la Drobeta Turnu Severin să păpăm şi apoi la fosta urcare pe autostradă la Piteşti. Am avut un drum cam aglomerat, dar bebe l-a suportat destul de bine. Înainte de Scornicesti am prins şi o super furtună.. bebe era mirat de stropii mari de ploaie ce se vedeau pe trapă.. şi-apoi a adormit :) Am ajuns în Bucureşti destul de târziu, am făcut băiţă repede.. cu plâns şi cu scandal.. Cred că i-a fost frică de cada mare în care l-am băgat. Deşi am pus apă până aproape de genunchii lui, i-am pus şi răţuşte de cauciuc.. şi am ţinut mereu mâinile pe el şi tot plângea. Poate şi oboseala, poate şi locul nou.. mă rog.. a fost cea mai scurtă băiţă ever. A mai păpat puţin lapte şi a adormit. Şi m-am trezit eu pe la 5 (ca de obicei) şi el încă dormea. S-a trezit pe la 7, i-am mai servit nişte lapte şi a mai dormit până pe la 9. Am mâncat şi-am plecat prin Bucureşti, să rezolv chestii. Noroc că nu am avut de mers prea mult şi-am putut rezolva totul mergând pe jos.. Uitasem ce şantier e Bucureştiul.. şi cât zgomot.. şi câtă agitaţie. Recunosc că mi-era dor, că plecasem de 1 an şi vreo 2 luni.. dar cred că mi-era mai tare dor de prieteni decât de locuri. Am mai avut de luat nişte pantofi / sandale pentru botezul şi petrecerea de sâmbătă şi le-am rezolvat super repede. Am mai vizitat nişte prieteni şi-apoi la tuns.. toată familia. Am aşteptat ceva acolo.. şi deja noi nu mai aveam răbdare.. şi în 15 min ne-a tuns hair stylist-ul pe mine şi pe bebe şi Rudi a mai rămas puţin.
Noi ne-am grăbit la întâlnirea cu fetele din Cişmigiu. A venit repede şi troleibuzu şi a fost lejer şi traficul şi-am ajuns în 2 min.. Una dintre prietene ne aştepta, alta a ajuns destul de repede.. şi a treia la jumate de oră.. Până atunci Mark a trecut prin braţele tuturor.. Am mai povestit, ne-am aşezat pe-o bancă să-i servesc masa lui bebe.. a păpat tot şi aşa ar fi mers nişte somnic.. Ca de fiecare data timpul zboară.. şi la fel a fost şi de data asta.. a apărut şi Rudi.. ne-a făcut o poză de grup (păcat că nu am putut să ne vedem cu toate fetele) şi-am plecat spre altă întâlnire.. Am făcut cunoştinţă cu Diesel, pisicul unor buni prieteni, care era săracul puţin cam buimac.. nu ştia ce e chestia aia mică şi rapidă ce-l trage de coadă.. şi tot fugea speriat pe unde apuca. Am apucat să mergem şi la restaurantul unde se ţinea petrecerea de după botez s-o ajut pe mămică să facă nişte aranjamente florale pentru mese. Ideile vin la faţa locului în funcţie de materiale.. şi repede am încropit ceva. Am uitat să fac poze.. dar povestesc repede ce-am reuşit să fac. Am avut la dispoziţie nişte boluri joase, rotunde şi puţin bombate din sticlă. Am pus în interior nişte verdeaţă de jur împrejur, apoi nişte floricele albe (cred că era floarea miresei) şi nişte crini imperiali. Am pus 2 flori desfăcute şi un boboc. Mai târziu m-a lovit şi explicaţia - florile sunt părinţii, iar bobocul este bebeluşul :) Am pus apă şi l-a frigider cu ele. Am avut emoţii că poate nu vor rezista, dar când le-am văzut sâmbătă seara.. arătau foarte fain.. şi unii boboci încercau să se deschidă :) Cât am lucrat la aranjamente (eu zic că nu foarte mult) bebe a stat cu Rudi şi era tot mai mârâit şi mai obosit.. şi nici vorbă de somn. La asta avem de lucru.. să înveţe că poate să doarmă când îi este somn :) Am ajuns acasă, un duş rapid, că aia n-a fost baie.. tot cu plâns şi cu scandal.. şi sooomn până la 6 dimineaţa. Alăptat şi iară somn până la 8.30. Ne-am mai jucat puţin şi am păpat şi la plimbare.. adică să iau floricele pentru lumânare.. şi ne-am întors acasă şi bebe a adormit, cred că era încă obosit de vineri. Şi-a dormit vreo oră jumate sau mai mult, timp în care am putut lucra la lumânare.. bine, am avut de prins floricelele, pentru că restul era pregătit şi probat de 100 de ori, ca să văd cum arată :) Am pus vreo 11 trandafiri mici crem, floarea miresei albă şi roz şi încă ceva plantă albă, care nu ştiu cum se cheamă şi 2 straturi de tulle crem. Pe stratul de la suprafaţă am cusut cu aţă maro litere din fetru roz.. aşa ştiam că vrea mămica să fie tortul.. şi-am zis că mă pot încadra şi eu în culorile astea. Aşa a arătat lumânarea.. (poza e făcută la restaurant şi deja era picurată partea de jos cu ceară).
Am mers la pitică acasă să ne pregătim şi noi.. biserica era aproape.. şi cu toate astea tot am ajuns la limită.. Şi-ncepea şi ploaia. Fotografii erau deja acolo.. şi ne aşteptau. Am dat toate cele la doamna de la biserică (în Bucureşti a trebuit să pregătim pânză albă, faşă, ulei de măsline şi vin roşu dulce). Vorbisem înainte cu mămica finuţei şi era foarte important ca eu să ştiu crezul şi la biserică de fapt l-a citit Rudi.. A urmat o întreagă poveste despre unde stă nasa.. adică în stânga sau în dreapta naşului.. L-a lămurit Rudi pe preot că femeia stă la stânga bărbatului.. din motive enumerate deja (e mai aproape de inimă, o poate proteja folosindu-se de mâna dreaptă). Toată ceremonia aproape bebe Roberta a plâns.. îi simţeam burtica pe burta mea.. era tare agitată.. cred că avea dureri :( Pe partea celalata şi Mark plângea.. era obosit, era ora lui de somn.. şi noi nu puteam să-l ţinem în braţe, să-l alinăm şi să-l liniştim.. Nici nu auzeam ce spune popa.. când plângea Roberta, când Mark :( Oana a încercat să-l liniştească.. am auzit mai târziu tot felul de observaţii.. cum că ar fi fost gelos că mă vedea cu alt copil în braţe şi de aia a plâns. Eu susţin în continuare că era obosit.. în mod normal pe la 16.30 dormea. A trecut.. l-am pus în maşină şi a adormit instant. Am mers către restaurant pe drumul cel mai lung cu viteza minimă admisă.. să se poată odihni sărăcuţul. Am avut noroc să găsim loc de parcare chiar lângă restaurant, l-am mutat în cărucior şi a mai dormit vreo jumate de oră.. Am verificat aranjamentele.. erau aşa cum le lăsasem, mi-am luat o piatră de pe inimă.. am pregătit puţin masa cu magneţii de frigider.. şi literele din fetru..
Mai târziu am văzut că am pus litera E aiurea, cu susul în jos.. dar, ce mai conta? :) Rudi a avut grijă să-i împartă tuturor la plecare.. să aibă amintire de la Roberta, să-şi amintească data ei de naştere. Magneţii i-am făcut din fimo cu transfer de imagine. Şi ştampila cu picioruş cu tuş negru.. Sunt mai multe culori pentru că aveam resturi de fimo în culorile roz şi violet deschis.. şi am amestecat cu alb şi au ieşit mai multe nuanţe.. :)
Seara a decurs bine.. bebe s-a împrietenit cu o fetiţă, Corina.. patrulau amândoi în 4 labe, deşi fetiţa era mai mare şi mergea foarte bine. Până s-a mai strâns lumea i-am dat să pape, ca să nu fie agitaţie care să-i distragă atenţia.. Am povestit cu alte mămici.. ce face al tău? cum mănâncă al tău? câţi dinţi are al tău? etc. :)))) Am avut şi nişte tentative pe la 9 să-l adorm.. era o încăpere mai retrasă, dar era prea interesant totul ca să doarmă :P Şi abia pe la 10.30 sau chiar 11 am reuşit să-l adorm.. era frânt. Roberta era demult acasă cu bunica.. dar dacă mama lipsea n-a vrut să se liniştească.
Peste puţin timp a sosit tortul şi am plecat şi noi la somn.. că ne aştepta a doua zi un drum lung cu maşina. Cum l-am pus în pătuţ aşa l-am găsit şi pe la 7 când s-a trezit.. am cam stors toată energia din el.. l-am alăptat şi a mai dormit până la 9.40. Ne-am făcut bagajele şi într-un final am reuşit să ajungem până în parcul IOR să ducem nişte dulciuri pentru copii de la Valea Plopului, eveniment organizat de nişte oameni foarte tari (abia acum i-am cunoscut în persoană).
Şi am mers să păpăm cu toţii - noua mare familie şi apoi la drum.. Duminica se circulă ok în Bucureşti, asta a fost bine pentru noi.. Am oprit pe Valea Oltului puţin, să schimbăm scutecul, apoi la Sibiu să păpăm şi apoi pe Valea Muresului.. şi gata excursia la Bucureşti. Urmează încă una peste 2 săptămâni, dar atunci mergem cu trenul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu