duminică, 17 aprilie 2011

O sâmbătă în 3..

După câteva ore de lucru (mai mult a durat lipirea benzii protectoare pe tavan, pe plintă, la fereastră şi la uşă) camera lui Mark e gata.. curată, proaspătă şi un pic verde. Trebuie să lăsăm să se usuce bine până putem desena peste.. Şi trebuie să vedem ce desenăm. De-acuma vine greul. Am făcut câteva schiţe, dar nimic clar.. Revin cu detalii.

Iar eu am muncit la o cină rapidă - ouă coapte în pâine şi brioşe cu fulgi de cioco.. mă specializez.. deja ştiu reţeta pe de rost şi încep chiar să fac experimente, mai adaug ceva în compoziţie sau mai decorez (aici am probat nişte ustensile de decorat cu glazură albă).. :) Şi Mark a vrut să mă ajute şi el :)

5 comentarii:

  1. Arata bine ouale coapte, cred ca voi incerca si eu :)
    Din pacate, nu se vede prea bine culoarea camerei... e cam ca farfuria cu briose? Dar ce distractie e asta, gata in cateva ore... fara gletuit :P

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Daaaa.. culoarea e aproape ca si cea a farfuriei.. Pai, daca peretii erau drepti si faini, ce sa reparam la ei? Am acoperit niste gaurele mici (de la fostele tablouri) si o crapatura.. si apoi zugravitul a mers repede.. cat m-am plimbat cu bebe pe-afara..

    Neaparat sa incerci ouala coapte in paine, ca te saturi de oua fierte.. iar cele prajite nu sunt asa sanatoase.. si poti pune peste ele de fiecare data altceva ca sa schimbi gustul..

    RăspundețiȘtergere
  3. este super culoarea :) si imi dadusem seama ca peretii au fost in regula de a mers asa de repede :) cam ce tema va fi la desenele de pe pereti? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru bucatareala si zugraveala, arata super totul!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca o sa se vada mai bine cand o sa desenez. Tema.. probabil ceva cu animale.. jungla / safari.. din astea :)

    RăspundețiȘtergere