vineri, 15 aprilie 2011

9.900, 77, 49, 6.

9 kilograme şi 900 de grame, 77 cm, circumferinţa capului este de 49 cm şi a toracelui tot de 49 cm. 6 dintişori. Cam astea sunt noutăţile.. Aaa şi nişte muci. Nu ştim de unde au apărut şi în nasul lui Mark nişte mucişori.. ne-a zis medicul când am fost la spital că o să apară.. şi taa-daaa! Au apărut. Bag câte-un jet de apă marină în nasul lui de 3 ori pe zi şi curg, şi curg.. nu se mai opresc. Deja mă urăşte când mă vede că vin cu sprayul. Dar până se face mare o să uite.. Am primit şi vitamina C şi 5 zile de Ca gluconic. Sper să se ducă mucii ăştia pe Lună şi acolo să rămână :)
În rest, bebe plin de energie, mănâncă ce-i pregătesc.. roade tot ce prinde şi mă gândesc că se pregătesc şi alţi dinţi să mai apăra.. deşi la control nu am văzut gingia schimbată. Îl alăptez în continuare seara şi dimineaţa şi de câteva ori i-am dat şi după-masă, nu prea dă semne că ar vrea să renunţe.. şi nu renunţ nici eu.
Cară chestii dintr-o parte în alta.. îi place să tragă hainele agăţate la uscat, să-şi bage faţa în ele, să simtă materialul ud pe faţă sau mirosul de detergent/ balsam. Ne face în continuare "ordine" printre sticlele de plastic pregătite pentru dus la tomberon.. şi printre reclamele de hârtie. Şi bineînţeles prin dulapuri. Papucii i-am ascuns că prea îi băga în gură.
Scoate o mulţime de sunete.. unele parcă şi cântate.. Şi mutre multe.. cred că o să ne fie greu să-l refuzăm mai încolo :)
Stă în picioare câte 2-3 secunde fără sprijin, a mers de câteva ori şi ţinut doar de o mână. Dar cred că mai durează până o să meargă singur. Sincer.. nu ne grăbim nicăieri.. este vreme pentru făcut paşi şi pentru mers. Important este că e curajos, până acum nu l-am văzut să-i fie frică de ceva.. Când e somnoros îi zic Bocănilă pentru că atunci se accidentează cel mai des.. şi dă cu capul de gratiile de la pătuţ sau de peretele din spatele patului. Ieri a dat cu capul de colţul biroului.. deşi avem protecţii le dă jos. Cine cumpără protecţii de colţuri de la Ikea să nu folosească lipiciul din pachet, e cam inutil :)) Pentru copii trebuie lipici profi..
Eu sunt la 65 kg.. şi mi-e groază de sărbători.. dar cred că voi gusta din toate, dar n-o să mă satur cu nimic.. Vedem dacă funcţionează strategia mea.
Fetele din gaşcă sunt bine, se adaptează la condiţii.. Ayanna ştie să bea cu paiul, face multe năzdrăvănii, se joacă frumos în parc, îi plac copii mai mari şi se face tot mai făină.. şi are doar 2 dinţi.
Roberta e somnoroasă, nu prea vrea să pape de la sân, a ajuns la aproape 4 kg şi îi place cel mai mult la mami în braţe..
Marisa Briana a stat zilele astea pentru prima dată în braţele părinţilor, a recuperat la greutate.. ultima dată avea 1800 g, după ce scăzuse la 1600. Este pe drumul cel bun..
Abia aşteptăm să le vedem, să le cunoaştem şi mai încolo să ne jucăm cu ele.

3 comentarii:

  1. Ce titlu frumos :) Am incercat sa deduc ce reprezinta numerele, nu intelegeam ce e 6 :))
    Stii ca iti spusesem mai demult de batista sugarului - te-ai interesat de ea? Nepotii mei scapa imediat de mucisori cu ea si nu plang deloc, Anna chiar vrea sa o foloseasca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Un bebe voinicel!:)
    Si noi tot apa de mare am folosit cand am avut mucisori, plus aspirat cu batista bebelusului. La prima raceala, pe la doua luni, statea la ambele,luna trecuta cand a fost racit se zbatea si la spray-ul cu apa de mare si la aspirat mucisorii:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am luat de la inceput ca sa nu "atragem" mucii :)))
    Oricum nu cred ca ar sta, nici sa-l ating cu batista sa-i sterg nasu nu mai sta.. :( Am vb cu medicul si ne-a zis ca e foarte greu sa-i aspiri mucii unui copil mic si cu rabdare si cu spray o sa iasa toti. Si ies, nu ne plangem :) Parca a fost mai bine azi dupa 3 zile de vit. C si Ca..

    RăspundețiȘtergere