marți, 5 aprilie 2011

Alles in ordnung!

Vizita la medic a decurs aşa cum trebuie.. am intrat la ora programată, multe-multe întrebări de la medic: cum este alimentat, dacă mănâncă, dacă are scaun, ce fel de scaun, tuşeşte, curge nasul, ceva schimbat la el etc. După porţia de nurofen pe care i-am dat-o dimineaţă şi un fâs cu sprayul cu apă marină a fost mult mai ok, vesel şi plin de energie, aşa cum suntem obişnuiţi cu el. I-a ascultat plămânii.. este ceva sunet mic acolo, dar e din cauza năsucului puţin înfundat. Are şi gâtul puţin iritat. Şi mergem joia viitoare iar la control. S-a jucat cu o maşinuţă din cabinet, a zâmbit şi-a râs la doamna doctor..
Am primit un supliment de vitamine şi minerale. Şi reţetă pentru nişte supozitoare în caz de febră, să le avem acasă. Mai tre să luăm nişte picături pentru nas.. sunt scrise pe reţetă şi ceva cremă cu aromă de eucalipt sau mentă cu care să-l frecăm pe piept, pe gât.. ca să poată respira mai uşor, dacă e nevoie. Şi am aflat ceva ce nu ştiam.. :( Că trebuie să scazi 0.5 grade din valoarea afişată pe termometru ca să afli temperatura corectă.. asta în cazul temperaturii luată la nivel rectal. Temperatura luată în guriţă (din cauza aerului tras pe nări) este mai mică, iar cea de la subraţ este la mijloc undeva..
Şi-apoi întrebările mele: se dă supliment de Ca la copii? NU este nevoie. Doar Vigantol - o picătură în lunile de toamnă, iarnă şi primăvară. După ce se deschide sticluţa se păstrează la frigider, se consumă toată sticla, nu doar 20 de zile cum am mai citit eu pe forumuri româneşti.
Meniul lui bebe trebuie să includă fructe (fără cele cu seminţe - căpşuni, zmeură, kiwi), legume, brânzeturi, iaurt, carne şi ficat de curcan şi de pui. Carnea de vită se dă după 1 an. La fel şi peştele.
Mâncarea la borcănaşe este acceptată de medici, dacă se poate spune aşa, dar nu trebuie să devină un obicei în fiecare zi. Cred că e bine să fie la îndemână un borcănaş pentru situaţii extreme.
Şi avem şi numărul "asistentei de ocrotire / hebamme" care o să vină la noi acasă, să ne dea sfaturi, să ne instruiască în caz de nevoie. Of, unde era acum 9-10 luni la prima băiţă, la primele dureri de burtică? :) Eh, e bine că vine şi acum.
Data viitoare mergem prin altă parte, pentru că este control de rutină.. nu la un loc cu copilaşii bolnavi. Foarte tare ideea. Şi trebuie să mergem în fiecare lună să-l vadă, să-l controleze. Şi până atunci mai adun eu întrebări.
Şi mi-a plăcut cum arată dispensarul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu