vineri, 18 februarie 2011

Despre camera lui Mark

Camera există, dar nu este amenajată.. şi încet-încet vrem să o aranjăm, pentru că deocamdată doarme cu noi în cameră, în pătuţul lui.
Nu ştim dacă va fi pe gustul lui, dar va fi pe gustul nostru şi se va obişnui cu ea şi se va simţi confortabil şi în siguranţă.. şi asta contează, nu? Şi când va fi destul de mare să ceară modificări, vom discuta şi vom stabili împreună ce facem.
Pereţii camerei sunt galbeni acum, dar vrem să-i împrospătam oricum. Poate cu vopsea specială pentru copii.. Oare are proprietăţile declarate de producători sau e apă de ploaie? :D Am văzut că există şi tapet lavabil, lipit cu adeziv non-toxic.. dar tre să căutăm în magazine să vedem oferta.
Mie îmi place galben pentru pereţi şi merge cu mov şi cu verde şi cu albastru.. şi cu desenele pe care vrem să le facem pe pereţi.. Aş vrea să predomine galbenul pe pereţi, o nuanţă caldă, pastelată şi alte nuanţe de galben sau mov sau verde sau albastru pentru celelalte obiecte. Galben merge şi cu nuanţa de lemn a mobilierului - dulapul era aici, nu-l putem schimba, pătuţul e tot de lemn.. Pentru bebe e important să nu fie culori tari care să-l solicite.. şi să-l lase să se concentreze la joc şi la alte lucruri interesante.
Plus că galben ar merge şi cu verdele pe care vrem să-l facem în camera de zi, aşa ca să fie un pic de continuitate în casă.
Am tot căutat idei pentru podea.. avem parchet.. e ideal că nu se pătează şi se poate curăţa repede şi uşor. Dezavantajele sunt mai multe: e rece, e dur şi nepotrivit pentru un copil care stă mult pe jos. Ar mai fi mocheta pe listă pentru că e moale şi ţine de cald.. dar este greu de întreţinut şi strânge praful. Şi soluţii eco: pluta şi linoleum natural. Pluta este moale, caldă, impermeabilă, naturală şi uşor de curăţat, la fel ca linoleumul. Ne interesăm prin magazine de ambele variante.. La care o să adăugăm un covoraş, pentru o pată de culoare.
Camera are un geam mare şi va fi luminată toată ziua, ceea ce e foarte bine pentru o cameră de copii. Şi asta înseamnă şi spaţiu pentru desene cu window color. Perdeaua e una simplă deocamdată, de care poate trage în voie.. Mai rămâne draperia de ales, să facem un pic de întuneric în verile pline de soare..
Am în cap multe idei de decor şi sper să-mi iasă. O să încerc să fac "before & after" cu poze şi ideile handmade.
Idei gasite pe net.. unde altundeva? :)
O cameră drăguţă, foarte bună pentru un nou-născut.. dar noi cred că trebuie s-o pregătim pentru un copil mic, care creşte prea repede :) Îmi place lampa, îmi plac tablourile şi culorile..
Îmi place pentru că e veselă, e simplă dar deosebită în acelaşi timp. Are exact mobilierul necesar.
Un colţ foarte fain şi practic.. este totul la îndemână, cu detalii interesante.
O cameră caldă şi primitoare.. Asta cred că se apropie cel mai mult de ce mi-ar plăcea şi mie :)
Avem geamul mare, pătuţul, câteva rame şi balonul alb din tavan..

Şi camera asta are ceva ce-mi place.. Oare etajera asta (gen Expedit de la Ikea) mă atrage? :)
Sau accesoriile handmade?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu