vineri, 7 decembrie 2012

Am vazut Mosul..

L-am vazut de 2 ori, dar a mai venit o data si cand dormeam.
Prima data a venit la un loc de joaca de langa libraria Pagony. Am aflat de pont de la un coleg de-a lui Rudi de la lucru. Am mers sa ne inscriem pe lista si Mark a aratat ce isi doreste.. o carte cu bubuza.
Si duminica pe la ora 4 a venit Mosul cu 2 ajutoare.. S-a cantat si apoi s-au strigat numele de pe lista. Mark era pregatit, i-am zis toata saptamana ca ne intalnim cu el.. si a fost curios de el, nu s-a speriat.





Dar mai curios era de ciocolata :)


Apoi a mai venit candva miercuri spre joi noapte, nu stim cand.. ca am dormit :)
Dar ne-am pregatit conform traditiei, am curatat papucii..
Si i-am pus la geam, sperand sa nu ne uite Mosu nici pe noi.
A doua zi am avut o surpriza: a veniiiit Mosuuuu!




Si a mai venit inca o data, la cresa.




Am aflat ca pe 24 mai vine un Mos, de data asta il cheama Craciun. Abia asteptam!
Facem poze si povestim despre el la momentul potrivit :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu