miercuri, 1 august 2012

Postare pentru o luna intreaga!

A trecut o luna si ceva fara sa postez.. asta inseamna ca am avut vacanta de la scris :)
M-am mai apucat de scris, dar dupa cum se vede nu am reusit sa termin nicio postare. Evenimente au fost, dar timp pentru a le povesti nu prea. Cand m-am apucat de blog nu credeam ca o sa fie asa zile sau saptamani in care sa nu am timp de scris macar 3-4 randuri. 


Ce s-a mai intamplat de la ultima postare? 
Pentru ca o poza e cat 1000 de cuvinte, pun multe poze :)


Am fost la o nunta, unde Mark a dansat si s-a bucurat de baloane de sapun..
 

Apoi am facut inventar la jucarii.. jucariile mele, ale lui Rudi, cateva de-ale lui Aja si cateva de-ale lui Mark.

Au urmat cateva mini excursii prin oras..
 


Si cateva excursii prin tara: 
Szeged Zoo

 Plimbare cu trenuletul in Esztergom
 in drum spre Basilica
Vedere spre Slovacia

Si avem doar 2 dovezi ca lui Mark ii place tare mult inghetata :)




Din lista de cuvinte pe care le stie, nu doar le repeta dupa noi, spicuim:


bubuză  = buburuză
vaiu = tramvai
muța = maimuță
peste = pește
țitu = cuțitu
sete = șosete
cățău = cățel 
abibo = haribo
chetă = cretă
patonii = pantalonii
chioții = chiloții
pacac = capac
bastru = albastru

In ungureste spune: lufi = balon, madár = pasare, papucs = papuci (e la fel si pe romaneste), maci = ursulet.  

Spune si altele in ambele limbi, dar le spune corect si nu mai e asa interesant :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu